Poșta Română intră într-un amplu proces de modernizare. Cât costă întregul pachet de rebranding | AUDIO
Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea
Poșta Română intră într-un amplu proces de modernizare. Se schimbă inclusiv logo-ul companiei, iar în următorii doi ani vor fi investiți până la 15 milioane de euro pentru renovarea oficiilor poștale din întreaga țară. Poșta Română a plătit pentru întregul pachet de rebranding aproximativ 50.000 de euro.
Imaginea Poștei Române trebuie adusă la zi, iar modernizarea oficiilor este o prioritate. Înainte de schimbare, a fost realizat un studiu de caz – spune directorul general, Valentin Ștefan, într-o conferință de presă.
„De ce are nevoie Poșta și ce trebuie să îmbunătățească. Mare parte dintre cei intervievați au spus că Poșta are un aer învechit, trebuie să-l schimb. Am dat restart și ce a ieșit: o identitate vizuală care va schimba imaginea Poștei”, a declarat directorul general, Valentin Ștefan.
Noul logo a fost deja publicat pe pagina de Facebook a companiei, iar oamenii au avut păreri împărțite: „Vechiul logo avea suflet, spunea o poveste românească”, scrie un utilizator, însă un altul remarcă: „Noul logo are design, e modern și simplificat!”
Tot pachetul de îmbunătățire a imaginii a costat aproximativ 50.000 de euro. În total, modernizarea rețelei poștale ar urma să ajungă la 10-15 milioane de euro până în 2027. Doar sediul central din București va costa aproximativ 50 de milioane de lei.
În paralel, toate mașinile din parcul auto al companiei vor fi colantate cu noul logo, cu un cost de până la 100 de euro pentru fiecare vehicul. Poșta Română deține în prezent peste 5.000 de oficii la nivel național și rămâne principalul operator de servicii poștale din țară.




