”Ne-am propus ca de Black Friday să lichidăm toate stocurile din magazinele fizice și din depozit”

Rând pe rând, magazinele din online și cele tradiționale își fac cunoscute ofertele de Back Friday. Vineri, 18 noiembrie, cele mai multe magazine din România aleg să organizeze Black Friday 2016, cu o săptămână mai devreme decât Black Friday din SUA.

”Campania de Black Friday la Quickmobile a fost programată cu o săptămână mai devreme faţă de cea din America, pentru că vrem să păstrăm nota de originalitate cu care ne-am obișnuit clienții și să le demonstrăm tuturor că suntem cu adevărat quick. Nu vrem să lăsăm oamenii să aștepte pentru produsele pe care știm că au pus deja ochii.

În plus, având în vedere perioada încărcată a anului care coincide cu multe sărbători legale, vrem ca toată lumea să își poată face cumpărăturile din timp și să se bucure de zilele libere în familie. Ne-am propus ca de Black Friday să lichidăm toate stocurile din magazinele fizice și din depozit, așa că indiferent de nevoi și stil de viață, nu va fi nimeni care să nu își poată permite măcar un produs din magazinele noastre”, explică Tudor Țiboc, general manager al Quickmobile.

Potrivit acestuia, compania este 100% pregătită, din punct de vedere tehnologic, să proceseze toate comenzile. Astfel, ca și în anii precedenți, va fi disponibilă platforma specială de cumpărături printr-un singur click, prin intermediul căreia timpul de finalizare a comenzii se reduce semnificativ, la mai puțin de 1 minut.

Estimările magazinului arată că de Black Friday se va depăși pragul de 10.000 de comenzi, nivel de peste 15 ori mai mare față de media unei zile normale, iar toate comenzile se vor livra în următoarea săptamână către clienţi. Telefoanele, gadgeturile și accesoriile vor fi disponibile la prețuri mai mici cu până la 90%, în shop-ul online, începând de vineri, după miezul nopţii. Pentru ediția din 2016, compania a anunțat că a pregătit un stoc în valoare 20 de milioane de lei și promite prețuri începând de la 1 leu.