Știrile Europa FM – Știrile care contează – audiențe spectaculoase potrivit Studiului de Audiență Radio

Valul de primăvară al Studiului de Audienţă Radio, realizat în perioada 12 ianuarie – 26 aprilie 2015, arată că tot mai mulți români au ales ca principală sursă de informație Știrile Europa FM. Principalele noastre programe informative au înregistrat creșteri spectaculoase ale numărului de ascultători.

Primele Știri – cu Andrei Paleu și Florin Badea – luni-vineri, 05:00-07:00

Programul de radio cu cea mai mare creștere de audiență din România, fiind recepționat zilnic de peste 330.000 de ascultători, în creștere cu 77.000 de mii față de aceeași perioada a anului trecut. Primele Știri înregistrează cea mai mare creștere a cotei de piață în acest interval orar (+ 2 puncte procentuale).  Primele Știri – cel mai ascultat program al unui radio privat, în mediul urban, în intervalul 05:00-07:00, cu peste 200.000 de ascultători în fiecare dimineață.

 

Jurnalul de dimineață – cu Ioana Brustur Căpitanu – luni-vineri, 07:00-07:15

Cea mai mare creștere națională a audienței, adunând pe frecvențele Europa FM peste 280 de mii de ascultatori unici. În mediul urban, Jurnalul Europa FM de la ora 7 are cea mai mare creștere de audiență, peste 200.000 de mii de ascultători.

 

Jurnalul de prânz – cu Iorgu Ianuși – luni-vineri, 13:00-13.15

Jurnalul de știri de la ora 13:00 este cel mai ascultat programul privat de radio de la această oră din România, cu 400.000 de ascultători, înregistrând cea mai mare crestere de audienta din piață (+60.000 de ascultatori) comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.  În mediul urban, peste 250.000 de ascultători unici aleg zilnic, de luni până vineri, Jurnalul de prânz Europa FM – lider de audiență dintre toate posturile private.

 

Jurnalul de seară – cu Filip Standavid – luni-vineri, 18:00-18:20

Jurnalul de seară Europa FM este cel mai ascultat program de știri al unei stații private din România, la ora 18. Înregistrează cea mai mare creștere națională a audienței (+ 75.000 de ascultatori) adunând pe frecvențele Europa FM din întreaga țară peste 260.000 de ascultători unici.

 

Despre Valul de primăvară al Studiului de Audienţă Radio

 

Studiul a fost realizat în perioada 12 ianuarie – 26 aprilie 2015 de către IMAS şi GfK România. În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, urban şi în municipiul Bucureşti. Eşantionul are un volum de 9.416 de persoane, cu o eroare maximă de eşantionare de +/- 1,0%. În mediul urban s-au realizat 7.399 interviuri (eroare maximă de eşantionare +/-1,1%), în mediul rural s-au realizat 2.017 de interviuri (eroare maximă de eşantionare +/-2,2%), iar în Bucureşti s-au realizat 1.799 interviuri (eroarea maximă de eşantionare este +/- 2,3%).