Confidenţialitate


Mircea Bravo, despre ”Așa a zis bunica”: ”Umorul este cea mai eficientă metodă de a ajunge la oameni (…) Să nu mai parcheze pe locuri pentru persoanele cu dizabilități, să nu mai arunce gunoaie în natură. Să meargă la vot” – VIDEO


Mircea Bravo, despre ”Așa a zis bunica”: ”Umorul este cea mai eficientă metodă de a ajunge la oameni (…) Să nu mai parcheze pe locuri pentru persoanele cu dizabilități, să nu mai arunce gunoaie în natură. Să meargă la vot” – VIDEO

Devenit viral imediat după lansare, clipul ”Așa a zis bunica” a fost înregistrat de vloggerul clujean Mircea Bravo. Dacă pe Facebook se apropie de 4 milioane de vizualizări, din care primele două milioane în mai puțin de 24 de ore după lansare, pe YouTube clipul ”Așa a zis bunica” a intrat direct în topul trending și înregistrează o creștere rapidă a numărului de vizualizări.

Mesajul bunicii este unul simplu, dar de impact: noi nu am avut de ales, voi aveți, nu dați cu piciorul șansei de a vota și de a alege cine să vă reprezinte.

”Noi credem că umorul, ca și iubirea, e universal. E limbajul înțeles de oamenii din toate condițiile sociale. Umorul este cea mai eficientă metodă de a ajunge la oameni, să-i relaxăm, să-i facem să își pună întrebări și să îi inspirăm să fie responsabili.

Să nu mai parcheze pe locuri pentru persoanele cu dizabilități, să nu mai arunce gunoaie în natură. Să meargă la vot. Ne bucurăm că, prin colaborarea cu Declic, putem să transmitem oamenilor cât de important este să aleagă, să fie liberi și să creadă într-o țară mai bună”, transmite vloggerul Mircea Bravo.

 

Cine se află în spatele clipului viral creat pentru a îndemna tinerii să meargă la vot – ”Așa a zis bunica!”

Comunitatea Declic a lansat marți, pe Facebook,  în colaborare cu vloggerul Mircea Bravo, clipul prin care mobilizează oamenii să iasă la vot în 26 mai. Clipul ”Așa a zis bunica” a fost lansat apoi și pe YouTube.

”Ne dorim mobilizarea cât mai multor persoane la vot și am început o campanie în acest sens. Clipul este o parte a strategiei noastre. Organizăm zilnic sesiuni de conversații telefonice, prin care îndemnăm oamenii să iasă la vot, iar pe 19 mai va avea loc manifestația ”Toți pentru Europa”. Ce vrem să subliniem este că vorbim despre o acțiune civică, fără implicații și partizanate politice”, a declarat Roxana Pencea Brădățan, coordonator campanii Declic.

Comunitatea Declic a fost sprijinită în realizarea acestui film devenit deja viral de către Cercul donatorilor din Chicago. ”Românii din Chicago doresc să își încurajeze compatrioții de pretutindeni să iasă la vot, astfel încât diaspora să conteze și să aibă cel mai puternic impact electoral din ultimii 30 de ani”, a declarat Mihaela Livanu, fondator Cercul donatorilor Chicago.


Ultimele stiri
Un deţinut a evadat de la Penitenciarul Poarta Albă. Bărbatul este condamnat la patru ani și șapte luni…

Actorii britanici refuză să fie folosiți ca modele pentru crearea actorilor digitali, ca răspuns la avansul inteligenței artificiale…

Guvernul a prelungit și în 2026 cumulul pensiei cu salariul, cu prioritate în Educație și Sănătat. Ministrul Sănătății:…

Daniel Șandru, directorul IICCMER: Dacă Ceaușescu ar candida astăzi, ar fi votat de peste 50% dintre alegători

Dâmbovița: Un bărbat care își abuza copilul a fost reținut în urma unei campanii de informare a Poliției…

Constanța: Florin Mitroi și-a dat demisia din funcția de președinte al Consiliului Județean | AUDIO

Tăiate de pe lista inițială a Guvernului, stadioanele de sute de milioane de euro continuă să se construiască…

Haos la Bruxelles în timpul Summitului Consiliului European. Mii de fermieri protestează, nemulțumiți de acordul UE–Mercosur

MAE a lansat aplicația „Călătorește informat”. Călătorii pot notifica în timp real dacă se află într-o situație de…

Prahova: Un bărbat ar fi păcălit mai multe persoane că le închiriază cabane de Revelion, în județul Brașov…