Confidenţialitate

De 25 de ani, Hochland aduce bucuria gustului pe mesele românilor (P)

Anul acesta, Hochland România sărbătorește 25 de ani de când a achiziționat prima fabrică în țara noastră, cea din Sighișoara.

Cu acest prilej, în perioada aprilie – iunie, Hochland România are o campanie de comunicare la nivel național, în cadrul căreia ne-am luat misiunea de a încuraja oamenii să ia masa mai des împreună cu cei dragi.

Sloganul special dezvoltat cu ocazia aniversării celor 25 de ani, “Bucuria gustului împreună”, evidențiază ingredientul secret care transformă o simplă masă într-un moment special: împreună.

Pașii pe care i-a urmat până aici:

1998: Ia naștere Hochland România prin achiziționarea fabricii de la Sighișoara, unde începe să producă Brânză Topită.

1999: Achiziționează Fabrica de la Sovata și începe să producă cașcaval.

2001: Creează piaţa de creme de brânză în România, prin lansarea mărcii Almette.

2008: Lansează un nou produs: Telemeaua Hochland.

2016: Lansează un nou sortiment pentru consumatori: Brânză Praid – o brânză maturată în salina Praid cu un gust complex și o aromă plină de caracter.

2018: Redefinește comunicarea într-o nouă filosofie de brand, în care pune mai mult accent pe valorile și pe calitatea produselor din portofoliu.

2019: Reinventează Brânza Praid, integrând-o în gama Atelier, care se îmbogățește cu un nou sortiment: Atelier Brânză Cremoasă. De asemenea, lansează gama Mărgele de Brânză, care a devenit un adevărat succes în rândul consumatorilor.

2020: Chiar și în contextul pandemiei, continuă alături de Fundația Regală Margareta a României misiunea pe care și-a asumat-o, aceea de a oferi sprijin seniorilor vulnerabili prin proiectul „Generații”.