Cum a filmat Smiley noul clip HUAWEI – imagini în exclusivitate

“Nici nu îmi imaginez ce ar fi viața pentru acești copii născuți cu smartphone dacă le-ar pune cineva în mână un telefon care doar să sune”, ne spune Smiley, într-o pauză a filmărilor pentru clipul publicitar în care promovează brandul HUAWEI.

Momentul în care o super-vedetă își asociază imaginea unui super-brand este unul foarte întâlnit în zilele noastre. Smiley însă e de parere că astfel de asocieri nu se realizează atât de simplu:

“În primul rând, brandul a cărui imagine decizi să o reprezinți trebuie să ți se potrivească. Trebuie să ai aceleași valori cu ale brandului respectiv. Ca artist ai nevoie ca produsul respectiv să te reprezinte, pentru că dacă nu poți fi sincer în susținerea lui, publicul va simți acest lucru”.

Când vine vorba de motivele care l-au apropiat de HUAWEI, Smiley spune făra ezitare: “Inovația tehnologică.”

“În prezent, munca unui artist este influențată extrem de mult de inovația tehnologică – de la modul în care păstrezi legătura cu cei din echipa ta până la munca de creație. Tehnologia este și cea care îți permite să fii aproape de cei care îți iubesc muzica”, spune artistul care are peste 3,2 milioane de admiratori pe Facebook.

Este nevoie de foarte multă muncă pentru a putea avea avengura necesară susținerii imaginii unui brand, dar, spune Smiley, “în carieră, la fel ca în viață, dacă ai cu adevărat încredere în ceea ce vrei să faci, reușești.”

“Se face un transfer de brand, întotdeauna un spot publicitar va scoate în primul rând în evidență anumite calități ale mele, ceea ce reprezintă principalul meu câștig, alături de expunerea oferită de o astfel de campanie de promovare a unui produs”, mai spune artistul.

Clipul publicitar realizat de Smiley pentru HUAWEI a reprezentat o uriașă desfășurare de forțe, pe măsura brandului, și a fost filmat cu sprijinul unei echipe internaționale de producători și tehnicieni din România, Polonia, Israel și Serbia.

Europa FM vă oferă în exclusivitate imagini din timpul producției: