Confidenţialitate


Consumul de legume, încurajat în Australia


Consumul de legume, încurajat în Australia

Australienii au adoptat VegEze, o aplicaţie care îşi doreşte să îi facă pe oameni să adauge mai multe legume în dieta lor zilnică.

VegEze îi provoacă pe utilizatori să consume trei legume diferite la masa de seară în fiecare zi, timp de 21 de zile.

De asemenea, aplicația oferă atenţionări şi recompense cu privire la cantitatea de legume consumată.

Ea a fost lansată luni şi dezvoltată de Organizația pentru Cercetare Științifică și Industrială din Commonwealth pentru a analiza alimentaţia din Australia.

Începând din luna mai 2015, oamenii de știință de la cel mai înalt nivel de cercetare științifică din țară au studiat obiceiurile nutriționale a peste 191.000 de adulți în cadrul studiului “Healthy Diet Score”.

Manny Noakes, om de știință și cercetător superior în cadrul CSIRO a declarat că este nevoie de o nouă abordare pentru a îmbunătăţi starea de sănătate a poporului şi a rezolva problemele de obezitate.

O cercetare aprofundată efectuată pe 1.068 de adulți a demonstrat că unii australieni ignoră acest lucru din cauza lipsei de conștientizare, de timp sau a încrederii scăzute.

Pentru a depăși aceste bariere, aplicația VegEze cuprinde și un ghid vizual pentru îmbunătățirea porțiilor, a rețetelor și a informațiilor nutriționale.


Ultimele stiri
Aplicația e-Terra a fost repornită. Cine are acces și ce se întâmplă cu cele aproape 94.000 de cereri…

Anchetă în Popești-Leordeni într-un caz în care peste zece copii au fost înghesuiți într-o mașină și în portbagaj.…

România, Ungaria și Slovenia vor beneficia de sprijin european pentru acoperirea consumului de energie la orele de vârf…

Zona Brațului Bala, supravegheată de patrule ale Poliției și Gărzii de Coastă după o presupusă tentativă de furt…

Piața auto din România scade cu 28,2% în iulie. Mașinile electrificate își măresc cota | AUDIO

Libanul abolește pedeapsa cu moartea, devenind prima ţară din Orientul Mijlociu care aprobă o astfel de măsură

Ucraina vrea să transporte cereale prin Moldova până la Portul Constanța, pe calea ferată. Kievul ar fi cerut…

Cum se raportează românii la economia de curent în criza energetică: Unii susțin că „trebuie să ajutăm și…

Sprijin pentru Columbia din partea ONU și a mai multor state după cutremurul care a ucis peste 160 de…

Centrala nucleară de la Cernavodă ar putea fi oprită în cel mult două zile, din cauza nivelului scăzut…



Europa FM
Ascultă Europa FM în aplicație
Radio live, podcasturi, știri și alerte importante.
Instalează