Confidenţialitate

Conferința Operational HR ajunge la Cluj-Napoca

”Mediul de business s-a transformat în ultimii ani, iar companiile ce au realizat acest lucru și s-au adaptat din punct de vedere organizațional au fost cele ce s-au bucurat de succes. Privind dincolo de procese și strategii, putem remarca o întreagă societate în schimbare”, consideră organizatorii Operational HR.

Cât de bine înțelegem angajatul modern, valorile și prioritățile sale? Ce îl motivează? Ce îl cucerește? Ce îl fidelizează?  Care sunt valorile societății actuale și cum se reflectă acest lucru la nivel de HR?

Desfășurat pe parcursul a două zile și bucurându-se de prezența unor specialiști cu experiență, evenimentul ”Operational HR” va crea contextul unor discuții pragmatice asupra tendințelor în resurse umane.

Organizat de BusinessMark, ”Operational HR” va avea loc în Cluj Napoca pe 1 și 2 noiembrie, la Hotel Golden Tulip Ana Dome.

În cadrul discuțiilor de la ”Operational HR”  vor lua cuvântul NICOLETA AZOIȚEI, HR Manager – Cluj Site, GENPACT,OANA CIOBANU, HR & CSR Manager, UP ROMANIA, STELIAN BOGZA, Co-Founder, BENEFITONLINE, CRISTINA ULEȘAN, Chief People Officer, PIZZA HUT, PIZZA HUT DELIVERY, KFC, TACO BELL – part of SPHERA FRANCHISE GROUP, CARMEN MEȘTER, Experienced HR Manager, MIHAELA RĂDULESCU, Fondator și Consultant de Branding, INNEROUT – REPUTATION MANAGEMENT, ANCA PĂUN, Talent Acquisition & Employer Branding Manager DACH, Nordics & South Central Europe, BRITISH AMERICAN TOBACCO,MARIAN HANGANU, Sales Manager, ROMANIAN SOFTWARE, LUIZA BANYAI, HR Development Manager, ENEL, SORINA BUTEA, HR Manager STARBUCKS SEE, AMREST COFFEE,VASILICA ZULD, HR Director, SOFTVISION, GEORGIANA ANDREI, Corporate Sales Director, REGINA MARIA, ADELINA FRONEA, Coach & Senior HR Consultant, LIANA PRECUP, Human Resources Manager, Evozon Systems,OANA PIPER, HR Manager, SOLINA ROMANIA , LAVINIA ALEXIE, HR Manager, PHILIP MORRIS ROMANIA șiRADU PANAIT, Consultant – Agile in HR.

Înscrierea la evenimentul OPERATIONAL HR CLUJ NAPOCA se poate face pe site-ul BusinessMark, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment.