O companie aeriană își cere scuze după ce pasagerii au primit mesaje false, potrivit cărora cursa lor ar avea întârzieri | AUDIO

O companie aeriană își cere scuze după ce pasagerii unor zboruri au primit mesaje false, potrivit cărora cursa lor ar avea întârzieri. O eroare tehnică – explică reprezentanții companiei. Pe de altă parte, atunci când chiar sunt întârzieri, rareori acestea sunt anunțate din timp.
Este vorba de compania Wizz Air care transmite că pasagerii săi au primit e-mailuri incorecte, în care li se indică faptul că următorul lor zbor este întârziat. Putem confirma că, pentru majoritatea pasagerilor, aceste notificări au fost trimise dintr-o eroare – se arată într-un comunicat al companiei aeriene. Eroarea s-ar fi datorat unei probleme tehnice.
Sfatul pentru pasagerii care au programată o călătorie în zilele următoare este acela de verifica situația zborului direct pe site-ul Companiei sau prin aplicația mobilă, pentru pentru informații cât mai exacte și actualizate.
Doar într-o lună, respectiv între 15 aprilie-15 mai – ultima perioadă monitorizată – cele 16 companii aeriene supravegheate de Compania Națională Aeroporturi București au înregistrat aproape 95.000 de minute de întârziere. Pasagerii afectaţi pot să ceară despăgubirile prevăzute de regulamentele europene pentru astfel de situaţii.
Sursa foto: Shutterstock