Confidenţialitate

Vinurile românești, promovate la New York pe panourile din Times Square

Cu ocazia Zilei Naționale a României, Carrefour România anunță o nouă acțiune de susținere a vinului autohton din cadrul Programului Deschidem Vinul Românesc, în parteneriat cu The Iconic Estate, parte din Alexandrion Grup, și Marinela Ardelean, critic internațional de vin, de data aceasta la nivel internațional, în cadrul unui eveniment inedit de degustare la New York, SUA.

„România este cu adevărat o comoară ascunsă atunci când vine vorba de vin, iar soiurile de mare valoare cultivate pe solurile românești sunt prea puțin cunoscute de iubitorii de vin din întreaga lume. Sunt extrem de mândră să fiu parte din acest program inedit, care face cinste României, și entuziasmată să introduc experții internaționali în povestea spectaculoasă a vinului românesc, în ajunul Zilei Naționale”, declară Marinela Ardelean, ambasadorul programului Deschidem Vinul Românesc.

Inițiativa aflată sub egida programului Deschidem Vinul Românesc și organizată în ajunul Zilei Naționale a României are și scopul de a transmite un mesaj românilor de pretutindeni: De 1 Decembrie, pe masa fiecărui român merită să fie un vin românesc!

Acțiunea a avut și o componentă de promovare prin intermediul unor mesaje pe panourile din Times Square. Aceste mesaje promovează vinul românesc în mod creativ, punând în valoare unicitatea vinurilor românești sau a soiurilor autohtone.