Confidenţialitate

Toate proiectele de promovare turistică a Capitalei vor fi elaborate de o singură asociație | AUDIO

Bucharest Tourism Board va gestiona anul acesta 850.000 de lei, bani primiți prin aprobarea bugetului Capitalei.  

Asociația Bucharest Tourism Board a fost înființată în urmă cu 8 ani și, până acum, a propus proiecte pentru promovarea Capitalei dar nu a primit și bani pentru a le implementa.

Acum  a primit aprobare să colaboreze cu Primăria Capitalei pentru a crește vizibilitatea ca obiectiv turistic.

Primăria Capitalei a aprobat un buget de 850.000 de lei pentru anul acesta. Cum vor fi alocaţi banii pentru promovarea turistică a Bucureștiului, a explicat Lucian Boronea, președinte interimar al asociatiei:

„Trebuie să creem un site de promovare oficială a Capitalei, care acum nu există, trebuie să avem toate evenimentele care au loc în București și zona metropolitană, să fie pe o singură platformă, să știe fiecare actor implicat când va fi un eveniment, în ce va consta, în ce perioadă, trebuie să organizăm puncte de informare turistică în oraș, trebuie să dezvoltăm sau să cumpărăm aplicații care să promoveze obiectivele turistice din București, să creem în București un centru de conferințe.”

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

De asemenea, turiștii ar putea avea un card turistic al Capitalei, cu reduceri și acces la transport, muzee, obiective turistice; puncte de informare turistică, dar nu se știe de când se vor implenta proiectele.

A existat un program de promovare a Capitalei prin turul orașului cu autobuzul etajat care oprea la diverse obiective turistice, dar a fost suspendat în urmă cu 2 ani.

  • Alexa Stănescu