Confidenţialitate


Supply Chain&Logistics Forum&Expo, organizat de BusinessMark, va avea loc în octombrie la București


Supply Chain&Logistics Forum&Expo, organizat de BusinessMark, va avea loc în octombrie la București

Supply Chain & Logistics Forum & Expo, organizat de BusinessMark, va avea loc pe 04 octombrie la Hotel Radisson Blu din București. Evenimentul va prezenta experți locali și internaționali ce vor împărtăși din know-how-ul lor în acest domeniu.

”Ne propunem să discutăm despre noul val de schimbare, despre ce este posibil și ce este diferit acum în supply chain. Într-o lume din ce în ce mai volatilă, lanțurile de aprovizionare sunt mai atente la comportamentul consumatorului, la creșterea continuă a cererii pentru calitate și diferențiere. În acest sens, tehnologizarea își spune cuvântul, oferind organizațiilor posibilitatea de a atinge o nouă performanță, iar adaptarea rapidă la noul context este esențială. Astfel, ne punem întrebările: este suficient să continuăm activitatea business-ului utilizând modelul tradițional de aprovizionare? În ce măsură putem crea strategiile organizației prin intermediul tehnologiei?”, transmit organizatorii Supply Chain & Logistics Forum & Expo.

În cadrul evenimentului vor lua cuvântul invitații special ETIENNE GERRITS, MBA, Vice President, Customer Satisfaction & Quality, Global Operations, SCHNEIDER ELECTRIC, din Olanda, ARISTIDES MATOPOULOS, Reader in Logistics and Supply Chain Management, ASTON UNIVERSITY, Visiting Professor, UNIVERSITY OF LILLE, Director, SUPPLY CHAIN GNOSIS (Consulting Services),din Marea Britanie și LAURENT POUJOL, Director of Customer Operation, Western Europe, EMEA Supply Chain, HP, din Franța.

La Supply Chain & Logistics Forum & Expo sunt invitați și mai mulți specialiști de pe piața locală, printre care ALEXANDRU CRĂCIUN, Director Comercial, ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA, Logistics and Operations Senior Consultant, SFERA BUSINESS, RADU MANOLIU, CS&L Manager România, Bulgaria & EAM, MONDELEZ EUROPE PROCUREMENT GMBH, LUCIAN POPA, Director Logistică, MACROMEX, ADRIANA PALASAN, Managing Partner, SUPPLY CHAIN MANAGEMENT CENTER, Vicepreședinte, ARILOG, LAURENȚIU CIOINAC, Site Logistic Manager, BERGENBIER și MIHAI PETRE, Senior Manager, Servicii consultanță vamală, DELOITTE ROMÂNIA.

Printre temele abordate în cadrul evenimentului se regăsesc:
• Optimizare în supply chain: Strategii de optimizare și managementul lanțului de aprovizionare;
• Industrie 4.0 și transformare digitală;
• Client centricity: Transformarea și construirea lanțului de aprovizionare cu focus pe client;
• Mișcare globală și lanțuri de aprovizionare ca avantaj strategic;
• Management în logistică: Gestionarea lanțului de aprovizionare ca prioritate strategică;
• Managementul stocurilor și planificare: Bune practici și îmbunătățirea performanței în depozitare și livrare;
• Soluții noi de aprovizionare: Cum să ajungem mai rapid la consumatorii noștri;
• Workforce în supply chain. Digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați;
• Poziționare strategică și deschidere maritimă: Rolul strategic al Portului Constanța în regiune și oportunități de dezvoltare a proiectelor de transport maritim;
• Importanța punctelor nodale: Coordonarea lanţului de aprovizionare prin intermediul punctelor nodale;
• Intralogistică și circulația mărfurilor. Facilități imobiliare și logistice: parcuri logistice, containere, cargo, utilaje;
• Inovații și oportunități în Supply Chain: IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud și digitalizare;
• E-commerce centric: Provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain;
• Tax & Legal în supply chain și logistică: Aspecte legale și fiscale specifice industriei. Provocări și oportunități. Vămuirea centralizată a mărfurilor, primul pas spre automatizare;

Evenimentul va fi împărțit în două sesiuni, urmate de un seminar susținut de ALEXANDRU CRĂCIUN –Director Comercial, ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA, Logistics and Operations Senior Consultant, SFERA BUSINESS

Seminarul “Biciul din lanțul de aprovizionare” va dinamiza evenimentul prin realizarea unei simulări în supply chain, va aborda subiecte precum: locul întreprinderii noastre pe lanţul de aprovizionare, cât de importante sunt vizibilitatea şi sincronizarea, fenomenul bullwhip – unul dintre conceptele de bază ale lanţului de aprovizionare, obţinerea vizibilităţii de la un capăt la altul al lanţului de aprovizionare. De asemenea, seminarul va include și un studiu de caz – controlul fenomenului bullwhip cu ajutorul tehnologiei.
Înscrierea la evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo se poate face online, pe site-ul BusinessMark.


Ultimele stiri
Statele Unite permit tranzacţiile cu benzinăriile Lukoil din afara Rusiei până la sfârşitul lunii aprilie

Neamț: Autocamion cuprins de flăcări în mers, în comuna Pipirig | VIDEO

Diana Buzoianu exclude varianta demisiei după criza apei de la Paltinu: „În acest caz nu există nicio urmă…

Patru drone militare neidentificate au încercat să se apropie de avionul în care se afla Volodimir Zelenski |…

Cerealele din Europa, pline de substanțe chimice: Concentrațiile sunt de 100 de ori mai mari decât în apa…

București: Bărbat decedat după ce a fost lovit de o motocicletă în Pasajul Unirii

Ucraina acuză Rusia că trimite copii ucraineni din teritoriile ocupate în tabere de „reeducare” din Coreea de Nord…

Portretul lui Moș Nicolae: Cum îl descriu copiii și cum și-l amintesc adulții. Copil: „Cred că este invizibil”…

Nicușor Dan a trimis Parlamentului, pentru reexaminare, legea privind combaterea extremismului | AUDIO

STUDIU: Peste jumătate dintre europeni se tem că Rusia le-ar putea ataca țara, în timp ce doar 19%…