Confidenţialitate


SUA: 7 morți în accidentul feroviar din Philadelphia


Membri ai Congresului și anchetatori pledează pentru instalarea de limitatoare de viteză pe căile ferate americane, la o zi după deraierea unui tren la Philadelphia care mergea cu viteză prea mare și a făcut șapte morți și peste 200 de răniți.

“Dacă un astfel de sistem ar fi fost instalat pe această secțiune a căii ferate, accidentul nu s-ar fi produs”, a afirmat un responsabil din cadrul agenției federale de anchetă asupra accidentelor în transporturi.

Marți seară, trenul 188 al companiei feroviare de stat Amtrak care făcea legătura între Washington și New York a intrat într-o curbă cu 170 de kilometri pe oră, dublul vitezei autorizate, înainte de a frâna de urgență și a deraia.

Or, viteza este limitată la 80 de kilometri pe oră în această curbă și, chiar înainte de ea, la 112 kilometri pe oră, potrivit Agenției feroviare federale.

În tren se aflau 243 de persoane, printre care numeroși străini.


Ultimele stiri
Cerealele din Europa, pline de substanțe chimice: Concentrațiile sunt de 100 de ori mai mari decât în apa…

București: Bărbat decedat după ce a fost lovit de o motocicletă în Pasajul Unirii

Ucraina acuză Rusia că trimite copii ucraineni din teritoriile ocupate în tabere de „reeducare” din Coreea de Nord…

Portretul lui Moș Nicolae: cum îl descriu copiii și cum și-l amintesc adulții. Copil: „Cred că este invizibil”…

Nicușor Dan a trimis Parlamentului, pentru reexaminare, legea privind combaterea extremismului | AUDIO

STUDIU: Peste jumătate dintre europeni se tem că Rusia le-ar putea ataca țara, în timp ce doar 19%…

DEZBATERE ELECTORALĂ. Dan Trifu, candidat independent la Primăria Capitalei: „Nu vreau să mai predau orașul unor grupuri de…

Prahova: În Câmpina, locuitorii fac zilnic mai multe drumuri pentru a-și asigura apa potabilă și menajeră, în contextul…

Vladimir Putin ar fi autorizat, în 2018, otrăvirea fostului spion rus Serghei Skripal și a fiicei sale |…

Care este culoarea anului 2026 și ce semnificație are, conform Institutului Pantone | AUDIO