Confidenţialitate

Przemek Pluta, Spotify: “Suntem extrem de entuziasmați să lansăm astăzi Spotify în România”

Cel mai popular serviciu de streaming muzical din lume este disponibil începând de astăzi și în România. Anunțul a fost făcut oficial de Przemek Pluta, Markets Operations pentru Europa de Sud-Est în cadrul Spotify.

“Suntem extrem de entuziasmați să lansăm astăzi Spotify în România şi să oferim o experiență muzicală revoluționară”, spune Przemek Pluta (FOTO).

“Grație unei selecții muzicale uriașe, de peste 35 de milioane de melodii, recomandărilor atent personalizate şi celor mai bune playlist-uri alcătuite de experți în domeniu sau utilizatori pasionați, Spotify face din descoperirea muzicii preferate o activitate mai simplă ca niciodată”, completează reprezentantul Spotify.

Spotify oferă posibilitatea de a căuta, descoperi, alcătui playlist-uri şi construi propria colecție muzicală, dar și de a distribui conținutul preferat către prieteni. Spotify vine astăzi în România pentru a oferi o selecție excepțională de titluri locale și internaționale, reunite într-o bază de date de peste 35.000.000  de melodii, disponibile atât pentru utilizatorii variantei gratuite, dar şi celor care au optat pentru varianta Premium.

Cât costă Spotify în România

Cu o comunitate globală ce numără peste 159 de milioane de membri, Spotify oferă în România atât o versiune gratuită, susținută prin conținut publicitar, dar și o versiune superioară, pe bază de abonament lunar.

Utilizatorii pot asculta melodiile preferate gratuit sau pot trece la Spotify Premium pentru 4.99 EUR pe lună.

Unul dintre principalele atuuri ale serviciului Spotify este personalizarea, ce permite fanilor să găsească muzica preferată în cel mai simplu mod, dar și să descopere noi piese și artiști, în baza preferințelor și a modului în care obișnuiesc să asculte muzică. Când un utilizator nou se alătură comunităţii Spotify, el este invitat într-un proces numit ‘Taste Onboarding’, ce ajută Spotify să înţeleagă mai bine muzica pe care acesta o apreciază.

 Căutarea personalizată ce include opțiuni precum Daily Mix (o serie de playlist-uri ce îmbină melodiile preferate cu noutăţi ce ar putea fi pe gustul utilizatorului), Release Radar (un playlist format din melodii noi, în baza artiştilor cei mai ascultaţi, conţinut actualizat în fiecare zi de vineri) şi Discover Weekly ( un playlist creat în funcţie de obiceiurile specifice utilizatorului, disponibil în curând) aduc muzica preferată mai aproape ca niciodată.

Spotify în cifre

  • Peste 159 de millioane de utilizatori activi
  • Peste 71 de millioane de utilizatori plătitori
  • Peste 30.000 de melodii adăugate în fiecare zi
  • Peste 2 miliarde de playlist-uri disponibile, cu 2 milioane de playlist-uri nou create în fiecare zi
  • Peste 8 miliarde de Euro plătiţi către deţinătorii drepturilor de autor, de la lansarea serviciului în octombrie 2008
  • Prezenţă în 62 de pieţe
  • 12 martie 2018, data lansării oficiale a Spotify în România