Confidenţialitate

Prefectul Bucureștiului a stabilit un ghid pentru evitarea aglomerației în magazine | AUDIO

În primul rînd, magazinele trebuie să-şi informeze clienţii printr-un afiș, care este numărul maxim de clienţi care pot fi în acelaşi timp în acel magazin.

Modul de calcul pentru numărul maxim de clienţi va fi făcut prin raportare la cota de maxim 7 metri pătrați pe client pentru magazinele mari, de tip mall, supermarket, hypermarket sau prin raportare la obligaţia asigurării distanţării de 2 metri între clienţi pentru magazinele mici şi mijlocii.

Fiecare magazin va trebui să ia măsurile necesare pentru a evita aglomerarea.

Se lasă, însă, libertatea fiecărui operator economic să aleagă măsurile care pe care le consideră necesare: ori limitarea numărului de coşuri sau cărucioare disponibile la numărul maxim de clienţi, asigurarea contorizării electronice sau mecanice sau orice alt mijloc pe care operatorul economic îl consideră eficient şi potrivit situaţiei proprii.

La atingerea limitei de clienţi, operatorul va opri accesul clienţilor în magazin, urmând a permite accesul pe măsura eliberării capacităţii.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.
  • Liliana Nicolae