Confidenţialitate

Piese și Mașini: BMW 730d xDrive

Seria 7 de la BMW tocmai ce a primit o generație nouă,eveniment așteptat atât de fanii mărcii cât și de rivalii din industria auto,pentru că vorbim despre o mașină care de fiecare dată a beneficitat prima de tehnologii inovatoare, atât tehnice cât și la nivel de gadget-uri integrate la bord.

La Piese și Mașini, Radu Constantinescu a testat generația aflată la final de carieră ,o data cu anunțarea și prezentarea noului “The 7”.

Limuzina BMW testată, beneficia de un motor disel de 3l -195kw-265 CP,transmise automată steptronic ,sistem de tracțiune x-drive,suspensie pneumatică adaptivă și un pachet de opțiuni în valoare de 29.516 euro din care am selectat pe scurt :jante 19’’,integral active steering, geamuri confort,parbriz izolat termic,design exterior pure excellence,scaune fată ventilate,scaune fată/spate încălzite,aer condiționat 4 zone,ambient air,sistem asistență plus,sistem audio Harman Kardon,volan sport îmbrăcat în piele.

Ca echipament standard pe seria 7 menționăm: control funcții prin gesturi,display multifuncțional,sistem wireless de încărcare telefon,cameră video pentrul mersul înapoi,cheie bmw cu display,iluminare ambientală,head-up display, faruri ceată cu iluminare led,asistent fază lungă,sistem de navigație professional,servicii BMW connected drive.

În gama premium nu putem vorbi despre mașini ieftine iar când ne referim la limuzina amiral a mărcii bavareze nu trebuie să fim prea surprinși de prețul de pornire de 95.914 euro  (tva inclusă).

Dar cum se conduce Seria 7 de la BMW și ce știe să facă?

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Galerie foto din testul pentru Seria 7 de la BMW făcut de  Radu Constantinescu 

Mașină testată: BMW 730d xDrive
Accelerație 0-100km/h-5,8 s
Consum :7,1l/4,9/5,7
Traseu test: București-Constanta
Consum în test: 10l/100 kmTraseu test: București-Constanta
Preț :95.914 euro(tva inclusa) +opțiuni=125.430 euro (tva inclusă)