Confidenţialitate

Piese și Mașini: BMW 320d xDrive Touring

Șapte generații au trecut peste familia BMW Seria 3, un model emblematic pentru producătorul german,foarte apreciat de fanii mărcii bavareze.

Mașina care a făcut obiectul testului ,noul BMW Seria 3 Touring, a fost lansată în toamna anului trecut și printre altele,ce impresionează este nivelul de condus autonom pe care BMW l-a implementat pe acest model.

Reversing Assistant este numele tehnologiei inedite de la bordul Seriei 3,practic mașina merge singură cu spatele în limta a 50 m,urmând exact traseul pe care l-ai parcurs cu fața, ieșind din parcare.

Senzația e puțin ciudată, până capeți totală încredere în mașină, pentru că din postura de șofer practic nu trebuie să faci nimic.Nu atingi volanul ,accelerația sau frâna.

Poți eventual să urmăreșți amuzat privirile nedumerite,pe alocuri ușor înspăimântate ale pietonilor sau vecinilor de parcare .

Despre sistemul de condus autonom de nivel 2 povestesc pe larg și în materialul audio de mai jos.

Un alt sistem de care te poți bucura în calitate de posesor de BMW Seria3, este “controlul gesturilor”.

Pentru a schimba posturile de radio sau melodiile ,pentru a crește sau scădea volumul audio ,practic nu trebuie să atingi fizic butoanele ci doar “dirijezi” prin aer cu degetele,gesturi predefinite.

Combinația cutie viteze,motor,tracțiune x-drive este extrem de bine realizată,iar mașina pare în permanență încordată ,gata să-ți ofere “explozia” de putere de care ai nevoie în depășiri,de exemplu.

Am remarcat și foarte buna insonorizare a modelului,interiorul premium și spațiul suficient pentru locurile spate și portbagaj,avantajele caroseriei Touring.

Despre modul cum se conduce și senzațiile oferite de BMW Seria 3 Touring, povestim mai multe aici:

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Poze din test:

 

Date tehnice:

Capacitate 1995 cm3

Putere 140 kW (190 CP)

Transmisie automată Steptronic

Consum urban 5,4 l/100km

Consum extra urban 4,6 l/100km

Consum combinat 4,9 l/100km

Dotări:

Linia Model M Sport (cost suplimentar 6247 euro ,tva inclusă)

Capacitate marita a rezervorului volan încălzit , sistem de acces Confort geamuri față pentru izolație fonică, scaune față reglabile electric cu memorie pentru scaunul conducătorului auto ,scaune încălzite pentru conducătorul auto și pasagerul față.

Bord îmbrăcat în Sensatec, faruri LED Asistent fază lungă Head-Up Display, sistem de difuzoare HiFi Pachet Connected Professional ,sistem wireless de încărcare telefon mobil BMW Live Cockpit Professional

Control funcții prin gesturi, jante din aliaj ușor Double-spoke M de 19″- bicolore ,sistem frânare M Sport.

Transmisie automata Steptronic , direcție sport variabila .

Pachet oglinzi ,oglindă retrovizoare interioară cu funcție automată anti-orbire, scaune sport pentru conducătorul auto și pasagerul față ,pachet compartiment de depozitare, ornamente interioare din lemn fin de stejar cu textură granulată, iluminare ambientală, aer condiționat automat, faruri ceață cu tehnologie Driving Assistant Professional

Asistent Parcare Plus ,volan M îmbrăcat în piele ,pachet M aerodinamic, ornamente BMW Individual Shadow Line.

Preț total opțiuni: 25.763 tva inclusă

Preț mașină test: 70.864,00 tva inclusă