Brandul Steaua a fost evaluat la 57,3 milioane de euro

Brandul echipei finanțare de Gigi Becali – Steaua București – a fost evaluat la peste 57 de milioane de euro.

Un expert evaluator – ales de Ministerul Apărării – a stabilit această sumă, fără să vorbească, deocamdată, și de valoarea prejudiciului creat prin folosirea mărcii.

E posibil cA evaluarea brandului să fie doar o etapă, iar statul să-l dea în judecată pe Gigi Becali pentru a recupera sume mari de bani.

Între timp, statul – prin Ministerul Apărării – vrea să modernizeze stadionul Ghencea și să-l redeschidă pentru organizarea de competiții sportive.

După comisia specială constituită la nivelul Ministerului Apărării, un acord între echipa de fotbal și Armată pare tot mai greu de negociat.

Un expert evaluator mandatat de MApN a stabilt că brandul „Steaua” valorează 57,3 milioane de euro.   În aceste condiții, Gigi Becali ar putea fi obligat să plătească despăgubiri pentru perioada 2004-2014 – timp în care a făcut afaceri în fotbal, folosindu-se de numele Steaua.

În septembrie anul trecut, finanțatorul echipei bucureștene îl acuza pe ministrul Apărării de la acea vreme că refuză să negocieze.

”Dragostea și jertfa care am dat-o  n-au rămas fără răspuns:  Chelsea bătută, Ajax bătută, 11 competiții europene….ce am câștigat? Celebritatea, celebritatea mi-a adus pușcăria. Dacă vor (n.r. echipa Steaua), o dau înapoi, am sunat pe ministru, nu răspunde. Păi răspunde mă lu’ Becali dacă tot ai zis că faci echipă. (…) păi așa ca să-ți bați joc”, spunea Gigi Becali în septembrie 2015, într-o conferință de presă organizată la palatul său.

Antrenorul Stelei,  Laurențiu Reghecampf,  a refuzat să comenteze evaluarea făcută la Ministerul Apărării.

”În momentul de față nu mă interesează, în momentul de față mă interesează ca echipa noastră să joace cât mai bine”, a spus tehnicianul echipei, după meciul cu Voluntari.

Pe de altă parte, statul vrea cA stadionul Ghencea să poată fi, din nou, utilizat pentru competiții sportive – după cum declara ministrul Apărării, Mihnea Motoc, la Interviurile EuropaFM.

 

Amintim, conflictul dintre Armată și echipa bucureșteană a luat naștere în 2014 – când Instanța Supremă a stabilit, definitiv, că marca Steaua aparține Ministerului Apărării și nu grupării lui Gigi Becali.

De atunci, fotbaliștii nu mai evoluează pe stadionul Ghencea, joacă cu alt logo pe piept, iar numele a fost schimbat – din Steaua București în FCSB.

 

 





Ascultă online Europa FM / Descarcă gratuit aplicaţia Europa FM pentru Android sau aplicaţia Europa FM pentru iOS