Minutul de Sănătate: Cele mai bune surse de vitamina D

Aflăm astăzi care sunt cele mai bogate surse din care putem asimila vitamina D.

Alte surse naturale de vitamina D se pot găsi în alimente cum ar fi uleiul de ficat de cod, sardinele, tonul, somonul, dar și produsele lactate, ouăle, pâinea și cerealele, dar aici cantitatea conținută este mai mică. De exemplu, pentru a obtine doza recomandată, ar trebui să mâncăm, zilnic, aproximativ 37 de ouă sau 7 kilograme de cașcaval, ceea ce nu poate fi realistic, nu?

De aceea, pentru a putea obține aportul zilnic necesar de vitamina D, putem apela la suplimente alimentare speciale ce au la bază această vitamina esențială.

Acum, în farmacii se găsesc produse ce conțin vitamina D, dar trebuie să ținem cont ca suplimentarea să fie personalizată în funcție de vârstă. De exemplu, există produse ale căror comprimate conțin doza zilnică recomandată pentru fiecare categorie de vârstă.

Deoarece există o varietate mare de produse pe bază de vitamina D pe piață, cu dozaje diferite, în cazul în care nu știm exact cum să facem cea mai bună alegere, putem întreba farmacistul.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.