Minutul de sănătate: Ce alimente să consumăm pentru menținerea sau îmbunătățirea sănătății venelor

Sănătatea circulației vasculare este influențată, în mare măsură, și de alimentație. Există o serie de alimente care sunt excelente pentru menținerea sau îmbunătățirea sănătății venelor.

E important să consumăm o varietate de fructe și legume colorate care conțin bioflavonoide, cunoscute pentru proprietățile antiinflamatorii. Bioflavonoidele se găsesc, în mod natural, în fructele și legumele colorate, în special în broccoli, ardei, spanac, ceapă roșie și citrice.

Consumul de bioflavonoide influențează sănătatea organismului în multe moduri, în special la nivelul venelor. Se consideră că bioflavonoidele întăresc și susțin pereții venelor, contribuind la prevenirea deformării venelor și la menținerea funcționarii corecte a sistemului venos.

Pe lângă acestea, există o serie de măsuri ce pot preveni sau stopa apariția dilatării vaselor mici de sânge și de a încetini degradarea celor existente: exercițiile fizice, schimbarea poziției în mod regulat, evitarea tocurile înalte, purtarea ciorapilor compresivi recomandați de medic, controlarea greutății, reducerea consumului de sare.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.