Confidenţialitate


Milioane de lei au cheltuit partidele pentru a se promova pe Facebook și Google. Care este partidul care a cheltuit cei mai mulți bani | AUDIO


Bani românești, bancnote de 200 de lei împrăștiate pe masă.

O altă față a campaniei electorale: partidele au cheltuit milioane de lei pentru a se promova online, pe Facebook și Google. AUR, condus de George Simion, conduce topul cu 1,2 milioane de lei cheltuiți în ultimele 3 luni pe reclame online – potrivit unei analize a Expert Forum. Urmează PSD și PNL.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

În ultimele trei luni, partidele au cheltuit, în total, pentru promovare pe Facebook 5 milioane de lei. Din această sumă, 1,2 milioane de lei a cheltuit AUR, apoi PSD 880 de mii de lei, PNL 810 mii de lei, USR 640 de mii de lei si UDMR 170 de mii de lei.

Tot AUR rămâne pe primul loc și la numărul de reclame: peste 7 mii de reclame.

Pe locul 2, dar mult în urmă sunt PNL și PSD fiecare cu peste 2 mii de reclame, iar apoi UDMR și USR cu aproape o mie de reclame.

În ceea ce privește promovarea prin Google, partidele au plătit în total 1,7 milioane de lei. La acest capitol, pe primul loc se află PSD, urmat de USR si apoi PNL.

Până în luna octombrie, Autoritatea Electorală Permanentă a virat către partide 264 de milioane de lei, bani care au fost folosiți pentru presă, propagandă, consultanță politică și „activități cu caracter electoral”.

Sursa foto: Shutterstock

Citește și: Câți bani au plătit partidele la televiziuni, radio și în presa scrisă pentru promovare în campania electorală pentru alegerile europarlamentare | AUDIO


Ultimele stiri
Secția de ATI pentru nou-născuți a spitalului „Marie Curie” din București se extinde. Mai e nevoie de jumătate…

România în Direct. Care este gustul Crăciunului tău?

Impozitele auto cresc de la 1 ianuarie, în funcție de norma de poluare și capacitatea cilindrică. Lia Olguța…

Carburanții se scumpesc din 1 ianuarie. Cât vor plăti șoferii la pompă pentru benzină și motorină | AUDIO

STUDIU: Românii consumă tot mai puține băuturi nealcoolice din cauza creșterii prețurilor și a taxei pe zahăr. Cea…

Berea rămâne liantul socializării și în cele mai frumoase momente ale iernii: 78% dintre români o aleg și…

Tiramisu la pahar cu Mascarpone Delaco

SONDAJ: Ce îi deranjează cel mai mult pe tinerii din generația Z de sărbători. Peste 40% resimt disconfort…

Nicuşor Dan, despre situaţia din justiţie: „Sunt probleme la Inspecția Judiciară, sunt probleme la modul în care se…

ByteDance cedează activele TikTok din Statele Unite unui grup de investitori americani | AUDIO