Confidenţialitate

Kaufland România își apreciază public angajații în noua campanie de Crăciun (P)

Kaufland, unul dintre cei mai importanți retaileri din România, se mândrește cu o echipă de peste 15.000 de angajați. În spiritul sărbătorilor de iarnă, retailerul și-a exprimat public recunoștința față de angajații săi. Pe lângă cadourile festive, Kaufland a pregătit și un colind special, inspirat din melodia „Jingle Bells”, însă versurile au fost adaptate pentru a reflecta munca tuturor celor implicați în activitățile din magazine, depozite și birouri.

Acest gest simbolic reprezintă modalitatea prin care Kaufland dorește să își arate aprecierea și mulțumirea față de contribuția echipei sale. De obicei, astfel de gesturi rămân în interiorul companiei, însă retailerul a considerat că o apreciere publică va transmite mai bine mesajul său – „Mulțumim, magazin, depozit și birou!”

Alegerea acestui moment nu este întâmplătoare – atmosfera din perioada sărbătorilor aduce cu sine o agitație intensă în mediul comercial, cu o creștere semnificativă a numărului de clienți și o scădere evidentă a răbdării acestora. Eforturile depuse de către angajați devin cu atât mai notabile în acest context. Magazinele rămân deschise și în zilele în care majoritatea dintre noi se bucură de timpul petrecut acasă alături de familie.

Așadar, colindul special reprezintă și o invitație la empatie pentru toți cei care vor trece pragul Kaufland în luna decembrie. Să fim mai receptivi la eforturile tuturor lucrătorilor comerciali, care depun tot posibilul pentru a crea o experiență plăcută pentru clienți. În momentele aglomerate de la casele de marcat să ne îndemnăm la mai multă răbdare și să recunoaștem efortul real pe care fiecare angajat Kaufland îl depune pentru ca noi, clienții, să ne bucurăm de Sărbători.

Colindul poate fi ascultat online, prin intermediul rețelelor sociale ale retailerului. Este un prilej de a ne conecta la această atmosferă de sărbătoare și de a aprecia munca și dedicarea echipei Kaufland.

Foto: Kaufland România