INNA,cea mai difuzată artistă din România

Inna este pe prima poziţie în airplay-ul românesc, conform Media Forrest.

Casa de discuri ROTON a anunţat miercuri că Inna este cea mai difuzată artistă din România, potrivit datelor Media Forrest, companie specializată în monitorizarea difuzărilor la radio şi TV.

Inna a fost cea care a deschis şi noul sezon de evenimente Europa FM LIVE ÎN GARAJ, ea concertând în cel mai muzical garaj din ţară pe 12 septembrie.

Povestea succesului Inna în 3 minute

Inna a început să cânte de mică la îndemnul familiei şi face canto din 2000. Dorind să alterneze firea visătoare a unui artist, cu ceva mai practic, Inna a absolvit liceul Economic din Constanţa şi Facultatea de Ştiinţe Politice.

Piesa ‘Hot’, single-ul finalului de an 2008, a fost realizată de băieţii de la Play&Win (Radu Bolfea, Sebastian Barac, Marcel Boitezan) în studioul lor din Constanţa.

Prima ţară care a dat tonul succesului Innei la export a fost Spania. În august 2009, singelul Inna -‘Hot’ a reuşit să depăşească ‘Thriller’ al lui Michael Jackson şi ‘Halo’ interpretată de Beyonce în topul descărcărilor legale de pe Internet din această ţară.

După ce a înţeles că muzica de succes a zilelor noastre înseamnă mult marketing bine gândit, dansuri care să-ţi ia ochii, versuri uşor de repetat şi puţine, dar şi un beat puternic, Inna a ajuns să stea mai mult prin străinătate decât în ţară, având concerte dese în diverse colţuri ale lumii, în cluburi, dar şi în aer liber. Piesa ‘Hot’ rămâne încă principala ei ‘armă de atac’ în afară.

Când a văzut că Facebook-ul îi este util în carieră, Inna a găsit o cale prin care muzica ei şi pagina de Facebook să devină virale – celebrul concurs cu o maşină Porsche Boxterpromisă unui fan.