Confidenţialitate

Explicația Auchan pentru măștile de vânzare ”pentru accesul în magazin” | AUDIO

Un afiș postat de Auchan a stârnit indignare în mediul online. Amplasat la intrarea unui magazin din Timișoara, afișul promovează vânzarea de măști și mănuși “pentru accesul în magazin”. Mai mult, prețurile de vânzare sunt peste cele obișnuite chiar și în acest moment pe piață.

Contactat de Europa FM, directorul de marketing Auchan, Tiberiu Dănețiu, a declarat că afișul respectiv nu reprezintă condiționarea accesului în magazin de cumpărarea măștilor și mănușilor. Au socotit că e util ca oamenii să știe că sunt măști de vânzare în magazin, în condițiile în care, la Timișoara, este obligatorie purtatea măștilor în spații publice închise de la sfârșitul lunii martie.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

În ce privește prețul, el ar fi justificat de ”calitatea superioară a produselor, măștile fiind reutilizabile”.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Într-o poziție oficială transmisă pe adresa Europa FM, Tiberiu Dănețiu completează explicațiile:

“În contextul pandemiei Coronavirus, Comitetul local pentru situații de urgență Timișoara a hotărât în 21 aprilie obligativitatea purtării de măști în spații închise, deci inclusiv în magazine. Colegii noștri din Timișoara, unde a fost realizată această fotografie, au vrut să informeze clienții și să pună la dispoziția celor care nu aveau aceste echipamente, posibilitatea de a le achiziționa de la Serviciul Clienți Auchan. Nimeni nu a fost condiționat de achiziționarea acestor măști și mănuși la intrarea în magazin.

Măștile care se vând în magazinele noastre sunt produse de companii românești, sunt din material textil și sunt reutilizabile, pot fi spălate, igienizate și utilizate pe o perioadă mai mare de timp. Ne-am dorit să sprijinim populația să se protejeze în această perioadă și, în același timp, să susținem producătorii locali.

La începutul lunii mai, Auchan va introduce în gama de produse mai multe modele, printre care și cele de unică folosință, la prețuri dintre cele mai scăzute”, transmite directorul de marketing Auchan, Tiberiu Dănețiu.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 2 supermarketuri Auchan, o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan şi platforma online www.auchan.ro.