Confidenţialitate

E-Distribuţie Banat a reluat alimentarea a peste 95% din clienţii afectaţi de furtună

Compania E-Distribuţie Banat a anunţat că a reluat alimentarea cu electricitate pentru peste 95% de clienţi pentru care furnizarea a fost întreruptă din cauza furtunii.

În regiune au fost condiţii meteo extreme care au afectat funcţionarea reţelelor de electricitate, din cauza vântului puternic care a atins peste 100 km/h.

„Ca urmare a eforturilor echipelor E-Distribuţie Banat şi ale contractorilor, inclusiv în cursul nopţii, a fost reluată alimentarea cu electricitate pentru un număr estimat de peste 215.000 de clienţi, astăzi (miercuri, n.r.) la ora 10:00”, arată un comunicat al companiei.

În prezent se află pe teren 91 de echipe ale companiei E-Distribuţie şi ale firmelor contractoare.

Intervenţiile vor continua până la restabilirea integrală a alimentării cu electricitate, spun oficialii distribuitorului.

Echipele lucrează la avariile înregistrate pe liniile de înaltă şi medie tensiune, care alimentează un număr mare de clienţi.

Se pune accent pe remedierea stâlpilor de beton rupţi şi a celor de metal îndoiţi, în special în judeţul Timiş, Hunedoara şi Arad.

În judeţul Caraş Severin funcţionarea reţelelor de medie tensiune a revenit la normal.

„Reamintim că un număr de 26 de echipe de intervenţie ale E-Distribuţie Muntenia şi E-Distribuţie Dobrogea au fost trimise pentru a sprijini eforturile de reluare a alimentării cu electricitate în zonele afectate de furtună, aflate în aria de activitate a E-Distribuţie Banat”, adaugă reprezentanţii companiei.