Confidenţialitate


Coca-Cola a lansat o reclamă ”gay-friendly”


Coca-Cola a lansat o reclamă ”gay-friendly”

Producătorul de băuturi răcoritoare Coca-Cola a lansat o reclamă ”gay-friendly”, în care un frate şi o soră concurează pentru simpatia unui tânăr aflat pe marginea unei piscine, în cadrul unei campanii globale care se adresează tuturor genurilor şi generaţiilor şi care a fost lăudată pentru faptul că sprijină diversitatea şi sentimentul de includere în societate a membrilor comunităţii LGBT, informează Reuters.

Gay-friendly” este o expresie care se referă la anumite locuri, politici, persoane, companii şi instituţii care sunt deschise şi primitoare faţă de membrii comunităţii LGBT (lesbiene, gay, bisexuali, transgender), cu scopul de a crea un mediu marcat de susţinere, respect, egalitate şi lipsa prejudecăţilor.

”Rivalitatea dintre fraţi nu a arătat niciodată mai atotcuprinzătoare ca acum”, au declarat reprezentanţii publicaţiei Out Magazine, referindu-se la noua reclamă a companiei Coca-Cola, ce a fost lansată săptămâna trecută. Jurnaliştii de la Marketing Week au avut o opinie similară.

Deşi filmele şi serialele TV cu tematică gay au devenit destul de comune, publicitatea este un domeniu de activitate care a acceptat mai greu ideea de a promova cuplurile de acelaşi sex, în special atunci când este vorba de brandurile de renume mondial.

Noua reclamă Coca-Cola, parte a campaniei globale ”Taste the Feeling”, prezintă o adolescentă care îl priveşte cu un interes nedisimulat, de la o fereastră aflată la parter, pe un tânăr care curăţă o piscină, în timp ce fratele ei face acelaşi lucru de la o fereastră aflată la etaj.

Cei doi fraţi aleargă spre frigider şi încearcă să se împiedice unul pe celălalt în această cursă, pentru a ajunge la o sticlă de Coca-Cola, rece, şi să o ofere tânărului de pe marginea piscinei, pe acordurile cântecului italian ”Come Prima” care sunt difuzate în fundal.

În ciuda eforturilor depuse de cei doi fraţi, în momentul în care ei ajung lângă piscină, ei constată că mama lor a fost mai rapidă şi îi oferise deja tânărului în cauză o sticlă de Coca-Cola.

Noua reclamă nu conţine dialoguri şi reprezintă unul dintre cele patru spoturi publicitare ce au fost incluse în noua campanie globală a companiei americane.

”Este o poveste umană, în care Coca-Cola joacă un rol-cheie în dezvoltarea unei drame”, a spus Ali Brubaker, senior manager al departamentului global de PR al Coca-Cola.

”Noi includem mesaje culturale relevante, în mod organic, în reclamele noastre, însă nu ca subiect principal al poveştii, ci în subtext”, a adăugat el.

https://www.youtube.com/watch?v=wCWCyE_AIaA


Ultimele stiri
Bradul de Crăciun, o tradiție cu rădăcini în Antichitate. Unde a apărut obiceiul împodobirii lui

Obiceiuri de Crăciun, în Transilvania. „Ce presupune „Colinda de ceată bărbătească”, inclusă în patrimoniul mondial UNESCO în 2013…

Studiu: Șase din zece români declară că depășesc bugetul alocat pentru Sărbători. Generația care economisește mai mult |…

Tradiții de Crăciun în Maramureș: Brondoșii de Cavnic, obicei unic în țară, prin care sunt alungate spiritele rele…

STUDIU: De sărbători, Generația Z preferă momente autentice alături de familie și prieteni | AUDIO

Colindul dubaşilor, unul din cele mai vechi obiceiuri de Crăciun din Banat | AUDIO

Cele mai bune filme pe care să le vezi de Crăciun | VIDEO

În Bucovina, măștile populare animă aproape toate obiceiurile de iarnă

Obiceiuri de Crăciun în Muntenia. Brezaia și jocul ursului

Obiceiuri de Crăciun, în Moldova. Îmblânzirea anului ce vine și a „Urșilor de la Comănești”. Alungarea duhurilor rele…