Confidenţialitate

Bolt își lansează serviciul de livrare a mâncării în România

Bolt își lansează miercuri serviciul de livrare mâncare Bolt Food, în București, comenzile putând fi plasate la peste 100 de restaurante, informează compania.

Livrarea de mâncare a devenit un serviciu foarte solicitat în ultimele două luni și foarte necesar. În mod normal, lansarea unui nou serviciu durează câteva luni și are alocate resurse dedicate, însă în acest caz oportunitatea de piață și dorința noastră de a le oferi partenerilor noștri noi surse de venit au primat, serviciul fiind pus la dispoziția clienților într-un timp record” a declarat Cristian Sălceanu, Country Manager Bolt România.

Pentru a comanda mâncare, utilizatorul trebuie să descarce aplicația, unde poate vedea restaurantele disponibile și meniurile acestora. Înainte de a confirma comanda, aplicația va afișa prețul și timpul estimat de livrare. Pentru a plăti comanda, utilizatorul trebuie să introducă datele cardului bancar în aplicație. Toate livrările Bolt Food implică o interacțiune minimă între oameni. Astfel, utilizatorul poate indica în aplicație locul unde curierul va lăsa comanda.

În acest moment, comenzile pot fi plasate la peste 100 de restaurante în București, iar pe parcurs, noi restaurante vor fi adăugate frecvent în aplicație, printre ele fiind atât mari rețele internaționale, cât și restaurante românești de top. În prezent, livrarea este posibilă pe o rază de 8 km de la locul comenzii în aria de livrare, iar aceasta va fi extinsă în curând.

Bolt are peste 30 de milioane de utilizatori în peste 35 de țări la nivel global. Bolt Food a fost lansat pentru prima dată în Estonia, în luna august 2019, serviciul fiind disponibil acum în 13 țări.

Bolt, cunoscută anterior ca Taxify, este cea mai mare platformă europeană de transport, care are drept scop să facă mobilitatea urbană mai ușoară, rapidă și convenabilă.