Apa minerala retrasa de la vanzare din magazinele Lidl nu prezinta probleme de calitate – anunta reprezentantii hipermarketului

Ei susțin că motivul retragerii de pe piață este etichetarea greșită, iar vina îi aparține astfel producătorului.

Producătorul apei minerale Saguaro de 2 litri a pus la dispoziția reprezentanților Lidl buletine de analiză care atestă că apa este bună de băut și nu prezintă probleme de calitate.

Motivul pentru care a fost retrasă din magazine este etichetarea greșită în ceea ce priveșre sursa de îmbuteliere a apei – anunță reprezentanții Lidl, care susțin că imediat ce va fi remediată această problemă privind etichetarea apa se va regăsi din nou pe rafturile magazinului.

Inspectorii de la Protecția Consumatorului au constatat, în urma controalelor că apa minerală Saguaro are menționat pe etichetă ca sursă de proveniență un izvor din Vatra Dornei, Suceava, care nu se află pe lista Autorității Naționale pentru Resurse Minerale. Practic, la acel izvor nu există o instalație de îmbuteliere a apei. Așa că peste 150 de mii de litri de apă minerala Saguaro au fost retrași de la vânzare. Reprezentanții ANPC nu au avut indicii potrivit cărora apa respectivă ar fi improprie pentru consumul uman.