Confidenţialitate


Vedetele nu vor mai putea face reclamă la jocurile de noroc. A intrat în vigoare noua reglementare CNA. Mircea Toma: Condițiile formulate vor fi utilizate ca reper de membrii consiliului | AUDIO


Vedetele nu vor mai putea face reclamă la jocurile de noroc. A intrat în vigoare noua reglementare CNA. Mircea Toma: Condițiile formulate vor fi utilizate ca reper de membrii consiliului | AUDIO

Sursa foto: Shutterstock

Fără vedete în reclamele la jocuri de noroc. Intră de astăzi în vigoare noua reglementare din Codul Audiovizual, potrivit căreia spoturile în care apar „persoane cu notorietate” trebuie eliminate de posturile de radio și televiziune, dar și din mediul online, spune la Europa FM Mircea Toma, membru CNA.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

 

Mircea Toma, membru CNA: Nu vorbim despre o postare făcută pe Facebook de un cetățean privat

„Atât de pe site-urile posturilor de radio și televiziune, cât și de pe site-urile celor care au canale de YouTube, celor care funcționează exclusiv în mediul online. Vorbim de furnizori, de servicii media. Nu vorbim despre o postare pe Facebook făcută de un cetățean privat; vorbim despre entități care au responsabilitate editorială și produc programe audio-vizuale la cerere. Le putem auzi sau vedea când vrem noi”, a precizat Mircea Toma, membru CNA.

Pentru a identifica abaterile de la noua regulă, CNA așteaptă sesizări de la români sau de la asociațiile care militează pentru protejarea cetățenilor de fenomenul jocurilor de noroc.

Fiecare sesizare va fi analizată separat, iar membrii CNA vor ține cont de modul în care este definită notorietatea în Dicționarul explicativ al limbii române, mai spune Mircea Toma.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Mircea Toma, membru CNA: „Condițiile formulate acolo vor fi utilizate ca reper de membrii consiliului”

„Condițiile formulate acolo vor fi utilizate ca reper de membrii consiliului, care vor putea să hotărască dacă cel sau cea despre care este vorba în spotul cu pricina poate fi considerat o persoană care să convingă, prin simpla sa prezență, un număr suplimentar de cetățeni să joace jocuri de noroc. Nu va fi niciodată folosit un reper cantitativ, pentru că, dacă punem 2.000, vom avea de-a face cu niște influenceri care au 1.999 de urmăritori, mai cunoscuți de atât”, a mai spus Mircea Toma, membru CNA.

Cei care nu vor elimina spoturile cu vedete riscă amenzi cuprinse între 5.000 și 100.000 de lei.


Ultimele stiri
Taxă specială pentru turiștii care vin în București

Hunedoara: Descoperire nouă la Castelul Corvinilor. Au fost găsite două documente vechi de peste 150 de ani, depuse…

„Sirenele libertății” vor răsuna sâmbătă la Timişoara, un gest simbolic care marchează ziua declarării primului oraş liber de…

Ciprian Ciucu, după ce a depus jurământul pentru funcția de primar general al Capitalei: „Va urma o perioadă…

Vladimir Putin a acuzat Ucraina de începerea războiului în 2022 și a prezentat o hartă a Rusiei care…

Mai multe cadre MAI au donat sânge în cadrul unui eveniment-spectacol, la care au luat parte și copii:…

Secția de ATI pentru nou-născuți a spitalului „Marie Curie” din București se extinde. Mai e nevoie de jumătate…

România în Direct. Care este gustul Crăciunului tău?

Impozitele auto cresc de la 1 ianuarie, în funcție de norma de poluare și capacitatea cilindrică. Lia Olguța…

Carburanții se scumpesc din 1 ianuarie. Cât vor plăti șoferii la pompă pentru benzină și motorină | AUDIO