Confidenţialitate

„Sus cortina!” | „BALENA”, în regia lui Andrei Huțuleac, în serile de 15 și 16 noiembrie la Teatrul Metropolis

Mergem la Teatrul Metropolis, pentru două spectacole „Dumnezeul de a doua zi”, cu Mirela Oprișor și Vlad Zamfirescu, povestea unui cuplu care trece în revistă istoria relației lor, cu dezamăgiri și tensiuni, și pentru „Balena”, între premierele recente, care ni-l prezintă pe Charlie, un băiat care nu a mai ieșit din casă de ani de zile, o reprezentație care ne provoacă să asistăm la încercarea unui om însingurat de a se împăca cu propriile alegeri.

Iorgu Ianuși:

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

„Ai observat vreodată că oamenii nu pot să rămână indiferenți? Ce specie extraordinară.”

Este sub-titlul spectacolului „BALENA” – de Samuel D. Hunter, în regia lui Andrei Huțuleac. Se joacă pe 15 și 16 noiembrie la Teatrul Metropolis, în Sala Mare.

„Charlie nu a mai ieșit din casă de ani de zile. Nici măcar să întâmpine curierii care îi livrează mâncarea. Charlie este foarte bolnav. S-ar putea ca aceasta să fie ultima săptămână din viața lui. Spectacolul Balena ne transformă în martorii încercării unui om însingurat de a se împăca cu propriile alegeri și, mai ales, de a câștiga iertarea celor pe care îi iubește”. Teatrul Metropolis

Distribuția: Sorin Miron, Corina Moise, Cătălina Mihai, Ștefan Radu, Andreea Mateiu.

*

În Sala Mică de la METROPOLIS, vedem „Dumnezeul de a doua zi”, de Mimi Brănescu, în regia lui Claudiu Goga, cu motto-ul:

„Singura regulă la acest joc, de-a viața pe pământ, este că, la sfârșit, trebuie să mori singur”.

Este invitația ce poate provoca fiori pe șira spinării pentru reprezentația din această seară.

Un bărbat și o femeie – Vlad Zamfirescu și  Mirela Oprișor rememorează parcursul relației lor, de la primele până la ultimele clipe trăite împreună. Cei doi povestesc, interoghează și dialoghează fără a se întâlni concret, deși se află permanent pe aceeași scenă.

Dumnezeul de a doua zi este radiografia unei iubiri, îmbolnăvite în timp de apăsări, deziluzii și monotonie.”

 

Foto: Teatrul Metropolis