Confidenţialitate

Super Bowl 2016 în cifre- GALERIE FOTO

Super Bowl, finala fotbalului american, organizată anual de Liga Naţională de Fotbal American (NFL), aduce cu sine milioane de telespectatori, sute de milioane de dolari încasaţi din reclame, dar şi alte astfel de cifre ameţitoare.

Publicaţia britanică The Telegraph a realizat o statistică a numerelor în jurul cărora s-a învârtit finala Super Bowl 2016:

160 de milioane de telespectatori

au urmărit finala din 7 februarie, transmisă în 180 de ţări şi dublată în 25 de limbi străine.

super bowl 2016 vincenzo mancuso Shutterstock (2)

Foto: Vincenzo mancuso/Shutterstock.com

3000 de dolari

a fost preţul mediu al unui bilet de la finala de anul acesta.

super bowl 2016 Asif Islam  Shutterstock

Foto: Asif Islam/Shutterstock.com

5.000.000 de dolari

a costat un spot publicitar de 30 de secunde în timpul finalei. Compania care a transmit evenimentul, CBS, a difuzat 50 de reclame, câştigând, astfel, 250 de milioane de dolari.

620 de milioane de dolari

este profitul estimat de către NFL, obţinut după Super Bowl din reclame, sponsorizări şi bilete.

super bowl 2016 vincenzo mancuso Shutterstock

Foto: Vincenzo mancuso/Shutterstock.com

72 de mingi de fotbal american

au fost folosite în timpul finalei.

minge super bowl 2016 shutterstock

Foto: Shutterstock