36% dintre români folosesc aplicaţii de dating, potrivit studiului ‘Relaţii inteligente’, realizat pentru Huawei de către compania de cercetare de piaţă IPSOS.
14% dintre participanţii la anchetă au mărturisit că şi-au întâlnit partenerul actual prin intermediul acestei metode.
73% dintre români fac schimb de numere de telefon atunci când întâlnesc o persoană care prezintă interes pentru începerea unei relaţii şi 35 % dintre români adaugă persoana respectivă pe conturile de Social Media, continuând interacţiunea după acest pas.
Mai mult, 53% dintre românii intervievaţi susţin cu tărie că mesajele sunt cea mai bună modalitate de exprimare a sentimentelor, iar 59% dintre românii care se află în relaţii la distanţă cred că flirtul prin intermediul mesajelor text şi al aplicaţiilor de messenger reprezintă cea mai bună metodă pentru a menţine scânteia în relaţiile la distanţă.
Cercetarea de piaţă a fost efectuată, în luna ianuarie, pe pieţele din Austria, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Danemarca, Grecia, Ungaria, Polonia, România, Serbia, Slovenia şi Turcia.