Confidenţialitate

Reduceri de Black Friday la Carrefour (P)

Carrefour a pregătit reduceri de până la 50% de Black Friday pentru mii de produse, de la electrocasnice (televizoare, mașini de spălat, frigidere, espressoare și electrocasnice mici) la îmbrăcăminte și produse de larg consum (inclusiv detergenți, băuturi sau alimente).  De asemenea, mărcile proprii beneficiază, la rândul lor, de reduceri semnificative.

Pentru a completa ofertele de produs, Carrefour pune la dispoziția clienților și servicii extinse. Clienții care achiziționează electrocasnice primesc comanda a doua zi, cei care comandă online prin carrefour.ro pot aștepta produsele în decurs de 24-72 de ore sau chiar în 90 de minute, în cazul cumpărăturilor prin platforma Bringo.

În plus, clienții care au un card de credit Carrefour beneficiază de dobândă zero la achiziții. Săptămânal site-ul Carrefour se înnoiește cu oferte, ele pot fi vizionate pe https://carrefour.ro/campanii/black-friday, iar în aplicația Bringo, până pe 14 noiembrie, livrarea este gratuită la folosirea codului „Luna”.

„Am construit campania astfel încât să oferim o experiență de cumpărături completă și optimizată pentru clienți. Știm că aceștia nu caută doar cele mai bune oferte, ci sunt din ce în ce mai atenți la calitatea produselor, la funcționalitățile lor sau la ingredientele folosite. În ultimii ani, interacționăm din ce în ce mai des cu clienți foarte bine informați, inclusiv în ceea ce privește campania de Black Friday”, a declarat Raluca Bogdan,  Director Achiziții EPCS (electronice-electrocasnice-IT) Carrefour.

Carrefour este un retailer omnicanal, cu prezență atât în mediul fizic, prin magazinele de tip hipermarket, supermarket și market express, cât și în mediul digital, pe Carrefour.ro și Bringo.

În ultimii doi ani, retailerul și-a extins semnificativ prezența în mediul online, astfel încât ea reprezintă un pilon puternic și în timpul campaniei de Black Friday.