Confidenţialitate

Protecția Consumatorilor a lansat un număr de WhatsApp destinat reclamării abuzurilor la care sunt supuși clienții din România | AUDIO

Mii de români reclamă abuzuri în cazul facturilor pentru gaze și curent. Mulți au primit facturi exagerate, pe care spun că nu le înțeleg și nu le pot plăti.

În timp ce autoritățile par depășite, cei păgubiți cer intervenția procurorilor, având în vedere că s-au făcut abuzuri în masă.

Pe acest fond, Protecția Consumatorilor lansează un număr de telefon, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp și îndeamnă populația să reclame acolo aceste abuzuri.

La numărul de WhatsApp 0790.219.551 sunt aşteptate mesajele scrise şi imaginile privind abuzurile la adresa clienților, cum ar fi primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică şi gaze naturale, cazuri de debranşări, pentru neplată a unor facturi greşite la energie încă necorectate, precum şi situaţii urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

Însă, mulți români au ajuns să-și strige nemulțumirile în stradă, în cadrul protestelor de la Guvern, Parlament și Ministerul Energiei. Oamenii spun că ar fi necesară o anchetă serioasă, chiar și din partea DNA.

Ca pe vremea lui Ceaușescu, oamenii spun că au început să stingă lumina cât mai mult. Și nici bani de carburanți nu prea mai sunt, drept urmare mașinile zac în parcări.

Indiferent unde anunță situațiile abuzive, clienții sunt îndemnați să nu uite să depună reclamații la ANPC în format scris, transmise prin poştă, în format electronic sau să le aducă personal la un sediul al instituției.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Autor: Iorgu Ianuși

Citește și: De luni, se pot cumpăra titluri de stat, cu cele mai mari dobânzi de până acum