Confidenţialitate

Programul factory by RAIFFEISEN BANK: The Cheesecake House (P) | AUDIO

Antreprenorii finanțați în cadrul programului factory by RAIFFEISEN BANK au în comun pasiunea pentru inovare, dorința de a fi mai buni, misiunea de fi relevanți și reziliența în fața schimbărilor. Antreprenorii factory sunt o categorie  de antreprenori care nu se mulțumesc cu ce au azi, care vor ca mâine să fie mai buni, mai educați, mai curioși. Această comunitate nouă de antreprenori este definitorie pentru valoarea centrală a programului, aceea de a căuta idei inovatoare, indiferent de domeniu.

Pentru că la Europa FM dorim să cunoaștem cât mai mulți antreprenori finanțați de acest program, Radu Constantinescu a stat de vorbă cu  Vlad Niculici, fondatorul The Cheesecake House.

  • Care este ideea din spatele business-ului The Cheesecake House? Ce v-a inspirat să porniți propria afacere?
  • Ideea The Cheesecake House a început în anul 2017 din dorința de a aduce un desert special și delicios care să fie pe placul tuturor, în orașul nostru natal, Târgu Mureș. Când ne gândim la The Cheesecake House, ne gândim, în primul rând, la pasiune și, totodată, la un hobby pe care dorim să îl materializăm prin intermediul unui produs fin și delicat precum este cheesecake-ul. Considerăm că prin produsul nostru vom oferi clienților o experiență desăvârșită, pe care vor dori să o repete cu fiecare ocazie. Suntem trei tineri antreprenori pasionați de arta gătitului, amatori de deserturi, dornici de a împărtăși rețetele proprii pe piața deserturilor. În concepția noastră, calitatea produsului este cheia succesului, asigurând acest lucru prin materia primă calitativă pe care o folosim.
  • Spuneți-ne, vă rog, când ați realizat că afacerea are potențial și poate deveni un business de succes pe termen lung?
  • The Cheesecake House își propune să aducă la zi, să upgradeze ideea de desert și relația dintre acesta și viața de zi cu zi a oamenilor, și oferă o modalitate contemporană de raportare la ideea de dulce, și anume cheesecake-ul. În vara anului 2018 am pus bazele unui mic laborator de aproximativ treizeci de metri pătrați, în care lucram doar pe bază de comandă. Deoarece în primele două luni deja colaboram cu 10 restaurante din Târgu Mureș, clienții au început să audă din ce în ce mai mult de noi, fapt ce ne-a determinat ca în mai puțin de un an să ne gândim la deschiderea unei cofetării.
  • Ați început să colaborați cu Raiffeisen Bank. Spuneți-ne care a fost schimbarea majoră pentru afacerea dumneavoastră din momentul finanțării prin programul factory ?
  • The Cheesecake House încurajează aprofundarea ideii de bucurie pornind de la lucruri simple, aparent mărunte, însă cu un potențial mare de transformare, cum e, bunăoară, o felie de cheesecake, un răsărit, un zâmbet, sau prima zi de primăvară. Același lucru s-a întâmplat și cu programul factory, cu ajutorul căruia a fost posibilă trecerea de la un simplu laborator de treizeci de metri pătrați la un spațiu mai mare de producție și deschiderea propriei cofetării în care oamenii să se bucure zilnic de produsele noastre.
  • Care a fost cel mai important lucru pe care l-ați învățat din experiența factory despre business-ul dumneavoastră și despre modul în care acesta poate evolua?
  • Noi dorim să devenim cunoscuți prin calitatea și originalitatea produselor noastre, prin folosirea de materii prime de cea mai înaltă calitate, cheesecake-urile noastre cucerind prin textura fină și densă. Pentru a evolua, însă, pe lângă un produs calitativ, este nevoie și de parteneri pe măsură. Și cu aceasta ocazie pot spune că programul factory a fost unul dintre acești parteneri fără de care nu puteam ajunge în punctul de față.

Cu o comunitate de 5000 de antreprenori care s-au alăturat programului pe parcursul celor patru ediții, factory by RAIFFEISEN BANK își deschide porțile și în acest an pentru a sprijini startup-uri care au potențialul de a contribui la dezvoltarea mediul de business românesc.

În 2022, programul factory împlinește 5 ani de când sprijină business-urile aflate la stadiul de idee, indiferent de domeniul de activitate, și afacerile inovatoare care au maximum 5 ani de la înființare. În  cadrul concursului de idei, antreprenorii au posibilitatea să își ducă afacerea la nivelul următor și pot beneficia, pe lângă finanțare, de îndrumare din partea unor specialiști în business, dar și de sesiuni de mentorat și promovare a produselor sau serviciilor lor pentru a atrage potențiali clienți și investitori.

Dacă ești un antreprenor la început de drum și vrei să faci pasul următor, sau ai doar o idee inovatoare de business și vrei să o transformi în realitate, înscrie-te aici în factory!

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.