Confidenţialitate

Probleme pentru posesorii de carduri CEC BANK

„În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri și la comercianți funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care ne cerem scuze clienților noștri pentru disconfortul creat”, au transmis, printr-un comunicat, reprezentanții CEC Bank.

În această dimineață, pe pagina de Facebook a băncii clienții fuseseră anunțați de probleme similare.

”Vă informăm că în prezent întâmpinăm sincope în funcționarea cardurilor atât la nivelul rețelei de ATM-uri, cât și la comercianți.
În acest moment se lucrează cu prioritate pentru remedierea acestor probleme în cel mai scurt timp posibil.
Ne cerem scuze pentru această situație!
Tranzacțiile pe platformele de internet și mobile banking funcționează în parametri normali, iar clienții care vor să-ți retragă bani din cont, o pot face direct de la ghișeul băncii, din orice unitate, cu zero comision de retragere”, transmitea, pe Facebook,echipa CEC Bank.