Confidenţialitate


Pro Infrastructură, reacție după accidentul feroviar produs între Caracal și Craiova: „Avem infrastructura asta praf”/ „CFR Infrastructură a avut o strategie falimentară” | AUDIO


Pro Infrastructură, reacție după accidentul feroviar produs între Caracal și Craiova: „Avem infrastructura asta praf”/ „CFR Infrastructură a avut o strategie falimentară” | AUDIO

Căile ferate din România sunt într-o stare precară, atrage atenția asociația Pro Infrastructură după accidentul feroviar de ieri-noapte între stațiile Caracal și Craiova. Nouă vagoane ale unui marfar privat au deraiat și alte două s-au răsturnat.

Un accident cu victime omenești este tot mai aproape, spune directorul Pro Infrastructură, Ionuț Ciurea:

„În multe puncte pe rețea, trenurile se târăsc, la propriu”

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

„Pentru că avem infrastructura asta praf, dublată de materialul rulant praf, avem foarte multe restricții pe rețea. În multe puncte pe rețea, trenurile se târăsc, la propriu. 10, 15, 20 de kilometri pe oră. Iată, pe accidentul ăsta de acum o noapte, se vede și din fotografii, traversele sunt coapte, cum le spunem noi. Sunt acele traverse de lemn, antice și de demult și, în condițiile astea, cu o infrastructură praf, cu indisciplina mecanicilor, cu material rulant învechit… eu, vă zic sincer că mă mir că nu am avut până acum un accident feroviar grav”, a precizat directorul Pro Infrastructură, Ionuț Ciurea.

Reabilitări s-au făcut pe calea ferată, dar sunt insuficiente, mai atrage atenția Pro Infrastructură.

„CFR Infrastructură a avut o strategie falimentară”

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

„S-au reabilitat, se mai reabilitează, dar greu și foarte greu. Din păcate, CFR Infrastructură a avut o strategie falimentară, că nu pot să-i spun altfel. S-au băgat și se bagă în continuare miliarde de euro. Doar în câteva sau, mai bine zis, în principalul coridor, că pe ăsta l-am reconstruit, de la București la Constanța și în partea astălaltă, spre Brașov și de la Brașov spre Sighișoara, Sighișoara – în partea astălaltă, spre centrul țării și mergem și mai departe până la Curtici – Arad-Curtici. Acesta este coridorul principal, în care CFR Infrastructură a băgat miliarde, iar restul rețelei, Dumnezeu cu mila”, a spus directorul Pro Infrastructura.

Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Citește și: 14 trenuri de călători, anulate și mai multe deviate după ce un marfar de cereale a deraiat noaptea trecută. Circulația feroviară între Craiova și Caracal, în continuare blocată | AUDIO


Ultimele stiri
‘Corupţia Ucide’ – scrisoare deschisă către CSM: Separarea puterilor în stat nu presupune separarea Justiţiei de societate

Negocierile pentru Ucraina: Delegaţiile americană şi ucraineană salută discuţii “productive şi constructive” la Miami

AUR cere sesizarea CCR cu privire la un conflict juridic de natură constituţională între preşedinte şi puterea judecătorească

Preşedintele Nicuşor Dan discută cu magistraţii despre situaţia din Justiţie, la Palatul Cotroceni

Atac cibernetic major la Apele Române. Hackerii au cerut bani. Autoritățile spun că funcționarea stațiilor de lucru nu…

Președintele Dan:”Magistrații se tem. Au cerut să vină pe rând sau să fie preluați din benzinării, pentru a…

Președintele Nicușor Dan anunță referendum în Justiție

O dronă a fost găsită într-o pădure din județul Argeș. Aparatul avea atașată o parașută. | AUDIO

Premierul Bolojan: “Să nu ne lăsăm atrași de nostalgii periculoase”. Director IICCMER: “Valul extremist are toate condițiile să…

Președintele Nicușor Dan: Am primit sute de pagini de materiale ”relevante” despre problemele din Justiţie