Confidenţialitate

Phoenicia Hotels – cel mai mare lanț hotelier din România (P)

Industria hotelieră din România poate concura oricând cu cea de peste hotare! O demonstrează de mai bine de două decenii Phoenicia Hotels, cel mai mare si mai puternic lanț hotelier, raportat la numărul spațiilor de cazare – brand 100% românesc, din prezent. Conceptul unic, gândit și construit cu inteligență și suflet de părinte, reprezintă una din cele mai considerabile investiții din mediul privat în turismul autohton.

Brandul Phoenicia a capatat notoritate si success datorita priceperii si imaginatiei de a crea povesti de vacanta si experiente unice atat de necesare. Fara acestea nu putem vorbi de turism, care trebuie facut cu suflet, cu emotie, cu surprindere, cu perseverenta si creatie. Hotelul nu trebuie sa fie doar un simplu loc de cazare, ci un spatiu unde toate dorintele oaspetilor prind viata, unde se scriu povesti memorabile de vacanta, alaturi de cei dragi.

Sezonul estival 2016 a redescoperit romanilor litoralul Marii Negre de acasă, dovada stă şi numărul impresionant de turişti care şi-au petrecut vacanţă în una dintre locaţiile Phoenicia din Mamaia Nord, mai exact un număr de peste 300.000 de romani au ales drept destinaţie: Phoenicia Holiday Resort, Phoenicia Luxury sau Phoenicia Majestic Mamaia.

Bilantul sezoanelor anterioare promite pentru sezoanele anilor urmatori, nu numai întoarcerea tuturor celor care au făcut cunoştinţă cu noi, ci şi noi valuri de turişti romani.
În acest an familia Phoenicia s-a mărit cu încă 2 membri: Phoenicia Royal şi Phoenicia Boutique, ambele de 5 stele, poziţionate în incinta unicului Resort din paradisul răsărit în orașul Năvodari.

Din planurile de viitor ale grupului fac parte și inaugurarea în toamna acestui an, respectiv în sezonul 2018, a doua hoteluri de legendă: Hotel Lido din București și complexul hotelier Amfiteatru – Belvedere – Panoramic din stațiunea Olimp.

Phoenicia Hotels – una dintre cele mai mari investiții din turismul românesc, reușește să ridice standardele de la an la an și să întărescă ideea că “și la noi în țară se poate“, prin proiecte în spatele cărora să se afle în primul rând mult curaj, viziune și interes pentru lucrurile bine făcute.