Confidenţialitate


Pașii necesari pentru achitarea tarifului de trecere la podurile peste Dunăre de la Fetești – Cernavodă


Pașii necesari pentru achitarea tarifului de trecere la podurile peste Dunăre de la Fetești – Cernavodă

Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale oferă informații detaliate privind achitarea tarifului de trecere pentru utilizarea podurilor peste Dunăre între Fetești și Cernavodă (peaj):

Taxa de trecere a podului de la Feteşti poate fi achitată în 3 moduri:

1. la stațiile de distribuție a carburanților aparținand OMV PETROM, MOL ROMANIA, ROMPETROL, MOL RETAIL COMERT, SOCAR;

2. prin SMS la numărul 7577 (număr disponibil în rețelele de telefonie mobilă ORANGE ROMÂNIA, VODAFONE ROMÂNIA, TELEKOM MOBILE, TELEKOM FIX și RCS&RDS);

3. cash la stația de taxare Fetești.

Dacă se optează pentru achitarea peajului la distribuitorii autorizați sau prin SMS, acesta se poate achita înainte de utilizarea podurilor sau până la ora 24.00 a zilei următoare trecerii.

Dacă se optează pentru achitarea peajului cash la stația de taxare Fetești, se vor utiliza porțile prevăzute cu bariere și agenți încasatori, semnalizate corespunzător.

Dacă peajul achitat la distribuitorii autorizați sau prin SMS este neutilizat într-o perioadă de 12 luni își pierde valabilitatea.

Utilizatorii sunt rugați ca, la achiziţionarea unor peaje, să verifice datele pe care le transmit prin SMS sau care sunt înscrise pe documentul emis de către distribuitorii autorizați ai CNADNR, înainte de a certifica prin semnătură corectitudinea acestora, corecția ulterioară a unui număr de înmatriculare înscris eronat realizându-se doar în condițiile prevăzute de legislația în vigoare.

Un peaj achitat după expirarea termenului prevăzut de legislația în vigoare (după ora 24:00 a zilei următoare trecerii) nu poate fi luat în considerare pentru trecerea în cauză.

Cei 4 pași prin care se achită peajul prin SMS:

pasul 1 – mesaj trimis la 7577 (număr disponibil în rețelele de telefonie mobilă ORANGE ROMÂNIA, VODAFONE ROMÂNIA, TELEKOM MOBILE, TELEKOM FIX și RCS&RDS): numărul de înmatriculare urmat de categoria tarifară a vehiculului (1, 2, 3 sau 4). Exemplu pentru autoturism: B54AJV 1, unde 1 reprezintă categoria tarifară,

pasul 2 – mesaj primit: informații privind numărul de înmatriculare, categoria tarifară a vehiculului, costul total și se solicită confirmarea achiziției,

pasul 3 – mesaj trimis: textul „DA” dacă se dorește continuarea achiziției, în cel mult 3 ore de la primirea mesajului de la pasul 2,

pasul 4 – mesaj primit: confirmarea achiziției ce conține seria peajului, numărul de înmatriculare al vehiculului, categoria tarifară a vehiculului, valabilitatea peajului.

(PEAJ PRIN SMS = 4 PAȘI = 2 MESAJE TRIMISE + 2 MESAJE PRIMITE)

Precizări suplimentare:

· Prin SMS se poate achiziționa peajul doar pentru 1 trecere

· Prin SMS se poate achiziționa peajul doar pentru vehicule înmatriculate în România;

· Prin SMS nu se poate achiziționa peajul dacă solicitarea este inițializată din afara teritoriului României;

· În cazul în care se trimite textul în alt format, decât cel prevăzut la pasul 1, acesta nu va fi luat în considerare

Detalii privind costul total al achiziției peajului prin SMS este comunicat utilizatorului în mesajul text prevăzut la pasul 2 (costul total cuprinde și costul generat de utilizarea serviciului de mesaje scurte)

· Utilizatorul nu poate considera peajul emis dacă nu a primit mesajul de confirmare prevăzut la pasul 4

· Categorie tarifară peaj asociată tipului de vehicul:

1 – Autoturism/Marfa MTMA<=3,5 tone

2 – Marfa 3,5 tone<MTMA< 12 tone / Microbuz § 3 – Marfa MTMA>=12 tone, <=3 axe / Autocar § 4 – Marfa MTMA>=12 tone, >=4 axe

· Pentru informații suplimentare referitoare la categoriile tarifare se poate trimite SMS la numărul 7577 un mesaj cu textul INFO (0,05 EUR+TVA/SMS trimis)

· Pentru cartelele preplătite nu se aplică TVA, achiziția fiind efectuată numai dacă există disponibil creditul necesar.

· Dacă după transmiterea unui mesaj către numarul 7577 nu primiți niciun mesaj este posibil ca pe acel număr de telefon să existe eventuale restricții, motiv pentru care va trebui să luați legătura cu call center-ul operatorului dvs. de telefonie mobilă pentru mai multe detalii.


Ultimele stiri
Legea Nordis, promulgată de președintele Nicușor Dan: „Sumele plătite de cumpărători nu pot fi folosite în alte scopuri…

Percheziții ale Parchetului European la Primăria Târgu Jiu. Cercetările au legătură cu unele achiziții făcute în școli cu…

Premierul Bolojan: „Foarte posibil, din această seară alimentarea cu apă menajeră va fi reluată în Prahova. Despre responsabili: „Dacă…

ÎCCJ explică de ce a atacat a doua oară la CCR legea privind pensiile magistraților. Purtătorul de cuvânt…

5 idei de pijamale perfecte pentru o seară de film acasă (P)

Grupul parlamentar „Pace – Întâi România” a depus o moțiune de cenzură împotriva Guvernului Bolojan. Ninel Peia l-a…

Grecia: Consecințele furtunii Byron în sud-estul Greciei. Străzi inundate și drumuri blocate în Atena. Școlile au fost închise…

Centrala electrică de la Brazi a fost repornită, însă funcționează la capacitate redusă. Ivan: „Suntem pregătiți pentru a…

România în Direct. Alegerile din București. Cine poate repara orașul? | VIDEO

Secţiile Unite ale Curții Supreme sesizează CCR cu privire la proiectul de lege privind pensiile magistraților