Confidenţialitate


Nicușor Dan: Extindem procesul de digitalizare în Primăria Generală. Aceasta nu va mai fi o cutie neagră pentru bucureșteni


Nicușor Dan: Extindem procesul de digitalizare în Primăria Generală. Aceasta nu va mai fi o cutie neagră pentru bucureșteni

Procesul de digitalizare din cadrul Primăriei Generale se extinde la 17 ianuarie 2022. Toate direcțiile de primărie vor utiliza Sistemul de Management al Documentelor și Fluxurilor de Lucru.

Nicușor Dan a explicat într-o postare pe Facebook ce înseamnă extinderea procesului de digitalizare:

  • Hârtia se va înlocui cu formatul electronic, iar documentele primite fizic vor fi scanate, „iar traseul și rezolvarea lor vor fi electronice”, a spus Nicușor Dan.
  • Funcționarii primăriei vor avea semnătură electronică, asta grăbind diverse acte și aprobări.
  • Fluxurile de lucru organizate în interiorul Primăriei Capitalei vor putea fi monitorizate online și optimizate constant: „Vom vedea precis în ce zone / direcții se acumulează întârzieri, cine trebuie tras de mânecă și dacă e nevoie să redistribuim personal pentru promptitudine mai mare în activitate”, a explicat primarul Capitalei.
  • Adresele de înaintare către direcții și adresele de răspuns nu vor mai exista: „Practic, utilizarea platformei informatice și primirea / trimiterea de sarcini prin intermediul platformei echivalează cu luarea la cunoștință și fac inutile adresele de înaintare și de răspuns”, a mai spus Nicușor Dan.

„Iar cu ocazia asta va dispărea și obiceiul care există de vreo două decenii, cel al tipăririi emailurilor și trimiterii lor spre rezolvare pe suport de hârtie”, a scris acesta în postarea sa de pe Facebook.

„Cei care depun cereri vor putea urmări traseul solicitării lor, la fel cum urmăresc online traseul unei comenzi comerciale (și știu exact că produsele comandate se află în depozit sau la curier sau pe traseul către ei)”, transmite Nicușor Dan.

„Acest proces de digitalizare se va petrece treptat, cu o fază de rodaj pentru următoarele 4-5 săptămâni, urmată de cel mult două luni pentru mutarea în online a documentelor și proceselor birocratice care acum sunt pe hârtie (Vor fi câteva excepții care decurg din cadrul legal, cum ar fi de pildă în interacțiunea cu sistemul de justiție, care cere în diverse împrejurări acte originale, pe suport de hârtie)”, a mai spus primarul Capitalei.

Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Citește și: Ministrul de Interne, după scandalurile cu polițiști: „Pădure fără uscături nu există. Voi continua să dispun măsuri” | AUDIO

Autor: Carmen Zanfir


Ultimele stiri
USR a anunțat numele celor 4 miniștri pe care îi va avea în noul guvern| Dominic Fritz: ”În…

Vot favorabil în PSD pentru intrarea la guvernare| Duminică, PSD va stabili numele celor 6 miniștri pe care…

S-au pus în vânzare biletele pentru Supercupa României dintre FCSB și CFR Cluj

Cazinoul din Constanța, recent modernizat, găzduiește de azi cununii civile, pentru o taxă care depășește 1.000 de euro

C.T. Popescu: “Bolojan trebuia numit mai devreme”/ I.Ene-Dogioiu: “Majorarea TVA va fi etapizată” | AUDIO

Ilie Bolojan: Principalele momente ale carierei politice și administrative

All on 4 implant – Ce simți când îți recapeți dinții și încrederea într-o singură zi (P)

Ilie Bolojan, premier desemnat: Sunt conștient de marea responsabilitate pe care mi-o asum | AUDIO

Nicușor Dan: “Îl desemnez pe Ilie Bolojan drept candidat pentru funcția de premier”

SURSE EUROPA FM: Ilie Bolojan urmează să fie desemnat candidat la funcția de prim-ministru



Abonează-te la notificări
Rămâi la curent cu ultimele știri și când nu ai site-ul deschis!
Acceptă notificările din fereastra ce apare, sau din bara de adresă a browserului tău.