Microsoft îşi închide magazinele şi se concentrează pe vânzările online

Compania americană Microsoft a anunţat, vineri, că îşi va închide aproape toate magazinele din lume, în condiţiile în care cea mai mare parte a vânzărilor sale se face în prezent online, relatează France Presse.

Grupul are 72 de magazine în SUA şi alte câteva zeci peste hotare unde grupul prezintă şi vinde laptop-uri şi alte echipamente hardware.

La fel ca şi alţi retaileri, Microsoft a fost nevoit să îşi închidă temporar toate magazinele sale la finele lunii martie din cauza pandemiei de coronavirus.

„Vânzările noastre au crescut online şi portofoliul nostru de produse a evoluat în mare parte spre ofertele digitale iar echipele noastre au dovedit că pot servi cu succes clienţii dincolo de locaţiile fizice”, a declarat vicepreşedintele Microsoft, David Porter.

Microsoft a precizat că magazinele închise în perioada pandemiei nu vor mai fi redeschise, însă grupul are intenţia de a pune la punct ‘Centre de experienţă Microsoft’ la Londra, New Yotk Sydney şi la sediul central al companiei de la Redmond, statul Washington.

Grupul american nu a dezvăluit care este numărul de angajaţi afectaţi de această decizie, dar a precizat că va constitui provizioane în valoare de 450 milioane de dolari pentru a acoperi devalorizarea activelor.

Compania Microsoft este listată pe bursa americană, unde a atins recent o valoare de piaţă de peste un trilion de dolari.





Ascultă online Europa FM / Descarcă gratuit aplicaţia Europa FM pentru Android sau aplicaţia Europa FM pentru iOS