Confidenţialitate


Marile magazine, apel la populație ca un singur membru al familiei să meargă la cumpărături | AUDIO


Marile magazine, apel la populație ca un singur membru al familiei să meargă la cumpărături | AUDIO

După întâlnirea cu Primarul Capitalei și alți responsabili de gestionarea crizei sanitare, directorul executiv al Asociației Marilor Rețele Comerciale, George Bădescu, face un apel la familii să nu mai meargă toți membrii la cumpărături în același timp.

În această perioadă, toate magazinele se aglomerează, iar șefii hypermarketurilor le cer cumpărătorilor să nu se mai îngrămădească la raioane sau la casele de marcat.

Este o recomandare pe care aș vrea s-o subliniez de la bun început, și anume ca, mai ales în această perioadă, cumpărăturile să fie făcute pe cât posibil de un singur membru al familiei.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Ultimele stiri
Un bărbat responsabil de crearea unui post de radio care făcea propagandă legionară, plasat sub control judiciar pentru…

Cele două moțiuni simple împotriva ministrului de Interne și a ministrului Justiției au fost respinse în urma unor…

Cântăreţul britanic Chris Rea a încetat din viață la vârsta de 74 de ani. Printre cele mai cunoscute…

O propunere legislativă prin care să fie interzisă promovarea ideilor comuniste și a organizațiilor de acest fel, depusă…

Vremea se va răci de Sărbători. Ninsori așteptate în București și precipitații pe litoral | AUDIO

Constanța: Studenții cu dizabilități vor beneficia de anul viitor de condiții adaptate nevoilor lor: tastaturi Braille, dispozitive pentru…

Scumpiri de până la 35% la gaze naturale, de la 1 aprilie 2026. O schemă de ajutor pentru…

Președintele Nicușor Dan, după discuția cu magistrații: „Multe din lucrările care au fost sesizate, de dumneavoastră sau de…

Sistemele informatice ale companiei Apele Române, vizate de un atac cibernetic | AUDIO

200 de mineri de la Cariera Jilţ Nord protestează împotriva tăierii voucherelor de vacanță, un drept prevăzut în…