Confidenţialitate

Jurnalele și emisiunile Europa FM conduc audiențele naționale în rândul stațiilor de radio private

Jurnalul de prânz Europa FM, cel mai ascultat program radio de știri din România în rândul stațiilor private. 400.000 de ascultători sunt zi de zi pe aceeași frecvență pentru știrile Europa FM de la ora 13.00. De altfel, jurnalele Europa Fm și emisiunile din timpul săptămânii și cele din weekend sunt lider de audiență în rândul radiourilor private la nivel național.

Jurnalele de știri Europa FM de la orele 7.00, 13:00 și 18:00 înregistrează cel mai mare număr de ascultători la nivel național și sunt cele mai ascultate programe la în rândul radiourilor private.

Jurnalul orei 13:00 ajunge la o cotă de piață de 12,4 %. „Infomania”, programul de știri realizat de Camelia Chenciu și Andrei Paleu, de la ora 6.00, e cea mai ascultată emisiune a unui radio privat cu peste 300.000 de ascultători la nivel național.

Emisiunea „Deșteptarea”, cu Vlad, George și Luca, este lider de audiență la nivel național cu cea mai mare cotă de piață între radiourile private, cu aproape 1 milion de ascultători.

De la ora 10.00, Sorin Niculescu adună în „Europa Expres” 650.000 de ascultători din toată țara. Programul este este lider absolut național în rândul stațiilor private din țara noastră.

„România în direct”, emisiunea realizată de Cătălin Striblea, este cea mai ascultata emisiune la nivel național, cu o cota de piata de 13%.

De la ora 14, Radu Constantinescu atrage pe „Drum cu prioritate” peste 800.000 de ascultători. „Drum cu prioritate” este cea mai ascultată emisiune radio în orașele țării, între orele 14.00 și 18.00.

De la 18.15, „Piața Victoriei” se detașează ca lider național dintre stațiile private. Adună peste 270.000 de ascultători cu o cotă de piață care ajunge la 9,7%.

„Clubul de seară” e cea mai ascultată emisiune la nivel național dintre stațiile private, cu peste 280.000 de ascultători.

În weekend, lider absolut de audiență este programul matinal realizat de Mihai Dinu. De la 8.00-10.00, peste 555.000 de ascultători aleg frecvențele Europa FM.

Sâmbătă, emisiunea „Piața Obor” cu Iorgu Ianuși și Manuela Nicolescu a atras peste 20.000 de ascultători în plus, ajungând la aproape 370.000 de ascultători de la 10.00 la 11.00.

Și „Misiunea Verde”, realizată de Mona Nicolici, atrage tot mai mulți ascultători, 350.000 de oameni aleg frecvențele Europa FM sâmbătă de sâmbătă, de la ora 11.00 la 12.00.

Noua emisiune „Radio Cinema”, realizată de Iulia Verbancu, triplează cota de piață pe segmentul orar 12.00 – 13.00.

Duminică,între 10.00 și 11.00, emisiunea „Lumea Europa Fm” realizată de Iulia Verbancu, este lider absolut de audiență la nivel național atât în ceea ce privește numărul de ascultători cât și cota de piață.

Aceeași performanță o înregistrează și „Antrenorul Părinților”, cu Mirela Retegan și Gaspar Gyorgy, iar de la ora 12.00 „Europa Top Hit” cu Sorin Niculescu și Camelia Chenciu este cel mai ascultat program de radio privat la nivelul întregii țări.

Studiul de audiență radio a fost realizat de IMAS și Mercury Research în intervalul 10 ianuarie – 30 aprilie.