Compania Națională de Investiții a cheltuit peste 66.000 de euro pentru parfumarea sediul central cu uleiuri esențiale | AUDIO
Sursa foto: Shutterstock
Cheltuieli din bani publici pentru confortul olfactiv al funcționarilor de la Compania Națională de Investiții. Conducerea instituției a cheltuit peste 60 de mii de euro pentru a-și parfuma cu uleiuri esențiale sediul central, scriu jurnaliștii de la SpotMedia. Dispozitivele de odorizare au fost introduse pentru a îmbunătăți calitatea aerului din interior – se apără compania într-un răspuns.
Compania Națională de Investiții a plătit, în ultimii patru ani, peste 300 de mii de lei pentru servicii de „ambientare și odorizare”, potrivit unei investigații SpotMedia.
Instituția a închiriat zeci de dispozitive de parfumare cu uleiuri esențiale. Aparatele se găsesc în cele 50 de birouri și 16 băi ale sediului CNI din București. Oficialii instituției susțin că mirosul plăcut nu e o risipă, ci o necesitate: birourile au fost recompartimentate, iar unele spații se află lângă toalete, ceea ce ar fi creat disconfort olfactiv.
„Scopul a fost asigurarea unui mediu de lucru modern și agreabil”, spune conducerea companiei, care consideră costurile „optimizate”.
Compania se află în subordinea Ministerului Dezvoltării și, anul trecut, a obținut un profit de peste 213 milioane de lei.




