Clujul si-a ales logo-ul cu care va candida la titlul de Capitala Culturala Europeana in 2021 (AUDIO)

O împreunare de mâini stilizată – este conceptul vizual ales câştigător. A fost creat de o absolventă a Facultăţii de Arte Plastice din Cluj-Napoca.

La concursul lansat de Asociaţia Cluj-Napoca 2021 au participat 79 de proiecte. Conceptul vizual realizat de Camelia Imbuzan a fost desemnat câștigător de un juriu format din specialişti şi personalităţi ale oraşului din diferite domenii. În plus şi publicul a avut un vot egal cu cel al juriului.

Logo-ul este o împreunare de mâini, stilizată, realizată prin linii grafice colorate şi este inspirată de sloganul ‘East of West’. În logo se regăsesc şi turnurile istorice ale Clujului. Camelia Imbuzan a câştigat în urma concursului un premiu în valoare de 35.000 de lei.

Directorul executiv al Asociaţiei Cluj Capitală Culturală, Florin Moroşan a precizat că proiectul câştigător reuşeşte să fie o imagine puternică pentru că are o structură dinamică. Peste două săptămâni vor fi anunţate şi liniile de program ale proiectului Cluj 2021 Capitală Culturală Europeană.