CFR Călători îi va despăgubi pe pasagerii care au cumpărat bilete pentru un vagon de tren inexistent

CFR Călători le va restitui banii de bilete celor 30 de pasageri care, duminică seara, au călătorit în picioare, de la Brașov la București, cu toate că și-au cumpărat tichete cu loc pe scaun.

Călătorii s-au plâns că au primit bilete pentru un vagon care nu a existat. Ei au primit tichet pentru locuri în vagonul al treilea, dar trenul avut numai două vagoane.

Alina Predescu, purtător de cuvânt al CFR Călători, a spus la Europa FM că vor primi despăgubiri doar cei care și-au cumpărat un bilet cu loc.

” Am fost informați de șeful de gară din Gara de Nord, aseară (duminică), când oamenii au ajuns în Gara de Nord, nemulțumiți și au depus plângeri la Biroul de Relații cu Publicul. Vom încerca să dăm o decizie de restituire a contravalorii biletelor pentru această cursă, a biletelor cu rezervare de loc, sigur. Ne cerem scuze, este într-adevăr o situație neplăcută, ne cerem scuze pentru ce s-a întâmplat.”, a spus la Europa FM, Alina Predescu, purtător de cuvânt al CFR Călători.

Pasagerii afectaţi trebuie să depună o cerere la ghişeul de relaţii cu publicul din Gara de Nord, la care să ataşeze biletul de călătorie.

 Între timp, CFR Călători a început o anchetă internă pentru a afla cine se face vinovat de acest incident.

”S-a dispus un dosar de cercetare cu privire la această situație și cei care au greșit, cei care au generat practic acest inconvenient vor fi sancționați. Este vorba despre sancțiuni conform contractului colectiv de muncă”, a precizat Alina Predescu.

Întrebată dacă este vorba despre avertisment sau tăiere din salariu, Alina Predescu a spus că oricare dintre cele două sancțiuni va fi posibilă.