Confidenţialitate

Care sunt câștigătorii Trusted Brands 2015

Marți seara, în salonul Le Diplomate al Hotelului Athenee Palace Hilton, au fost anunțați câștigătorii Trusted Brands România 2015.

Pentru al zecelea an consecutiv, Europa FM reușește performanța de a se menține cel mai de încredere post de radio din România.

În numele echipei Europa FM, premiul Trusted Brands 2015, al zecelea din palmaresul Europa FM, a fost ridicat de George Zafiu, gazda matinalului Deșteptarea și directorul de programe Europa FM.

Câștigătorii Trusted Brands România 2015:

Categorii europene:

– Automobile: Volkswagen
– Electrocasnice: Bosch
– Computere personale: HP
– Telefonie mobila: Samsung
– Operatori telefonie mobila: Orange
– Camere foto: Nikon
– Agentii de turism: Paralela 45
– Banci: Banca Transilvania
– Carduri de credit: Visa
– Companii de asigurari: Allianz Tiriac
– Furnizori servicii internet: RCS & RDS
– Benzinarii: Petrom
– Vitamine: Eurovita
– Remedii impotriva racelii si gripei: Nurofen
– Analgezice: Algocalmin
– Produse de ingrijire a parului: Nivea
– Produse de ingrijire a pielii: Nivea
– Produse de machiaj: Avon
– Detergenti: Ariel
– Cereale pentru micul dejun: Nestle

Categorii locale:

– Stații radio: Europa FM
– Produse de panificație: Vel Pitar
– Produse lactate: Napolact
– Produse din carne: Cris-Tim
– Ulei de gătit: Untdelemn de la Bunica
– Condimente: Fuchs
– Ape minerale: Borsec
– Hrană pentru animale: Pedigree
– Clinici private: Medlife
– Cafea: Jacobs
– Pastă de dinți: Colgate
– Farmacii: Catena
– Retailer electrocasnice: Altex
– Săpun: Dove
– Deodorant: Nivea
– Centre comerciale: Kaufland
– Cotidiene: Adevarul
–  Stații TV: Pro TV

Studiul Trusted Brands 2015 a fost realizat în perioada septembrie – noiembrie 2014, iar respondenții au fost selectați din baza de date de clienți activi ai Reader’s Digest din țările participante: Austria, Elveția, Finlanda, Germania, Portugalia, România și Rusia.

În perioada menționată, în Europa s-au trimis 285.396 de chestionare cu întrebări deschise, dintre care 50.000 în România. Selectarea eșantionului consultat a fost efectuată astfel încât să reflecte profilul populației din fiecare țară. Din România au fost analizate 1.986 de chestionare completate. Procesarea datelor și a rezultatelor a fost operată de către compania britanică Wyman Dillon Ltd..