Confidenţialitate

BLACK FRIDAY 2020: ”Vineri, 13 noiembrie, a bătut toate recordurile istorice și a evidențiat schimbările comportamentului clienților”

Potrivit datelor centralizate de eMAG, de Black Friday clienții au cumpărat, în medie, trei produse, dintre care unul cu o valoare mai mare, iar celelalte din categorii precum fashion, obiecte de decor pentru casă, băuturi sau cadouri de Crăciun. 54,58% dintre comenzi au fost plătite online cu cardul bancar.

Ziua de Black Friday 2020 organizată de eMAG vineri, 13 noiembrie, ”a bătut toate recordurile istorice și a evidențiat schimbările comportamentului clienților”, potrivit unui comunicat transmis Europa FM.

eMAG a înregistrat, într-o singură zi, 12,4 milioane de vizite, cu 1,6 milioane peste 2019, și produse comandate în valoare de 585,7 de milioane de lei, cu 17% peste anul trecut. Față de prima ediție de acum 10 ani, valoarea produselor comandate a fost de de 17 mai mare și de trei ori mai mare față de acum cinci ani.

”Numărul clienților care își fac cumpărăturile online a crescut semnificativ și va antrena în continuare trecerea în online; clienții și-au schimbat comportamentul de consum și au adoptat rapid beneficiile ecommerce, plasând comenzi din categorii diverse, nu doar electro-IT; pragul în ce privește plățile cu cardul a fost depășit, atingând 54,58%; clienții vor servicii predictibile și flexibile de livrare și au comandat în proporție record la easybox”, arată o analiză făcută de eMAG.

„Este o zi istorică în evoluția comerțului online. Vineri, la 10 ani de când am lansat Black Friday în România, un număr impresionant de clienți a adoptat comerțul online ca principal mod de a face cumpărături.

Ne așteptăm ca și de Crăciun să se mențină acest trend și oamenii să cumpere cadourile de sărbători tot online”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG.

Black Friday 2020, în cifrele eMAG:

  • Comanda cu cele mai multe produse a fost plătită online cu cardul și a conținut 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței
  • 260 de produse în valoare de 4,7 milioane de lei au fost comandate în primul minut de la start
  • Cel mai valoros produs vândut a fost un automobil BMW 220d, la prețul de 200 euro, redus de la 53.640 (reducere 13.440 euro)
  • Peste 95% dintre comenzile înregistrate de eMAG în primele 10 minute au fost plasate de pe telefoanele mobile, ceea ce reprezintă un record al celor 10 ediții. Tot în primele 10 minute ponderea plăților cu cardul a ajuns la 86%, un record al tuturor edițiilor de Black Friday
  • Ultimele produse comandate la final de Black Friday: comandă pentru culcuș pentru câine Vida XL din Brașov, din localitatea Pasărea, Soundbar JBL Wireless, din Voluntari telefon Nokia 5310, în București tricou cu mânecă scurtă Colin’s

 

Produse speciale vândute de Black Friday

  • 881 de teste RT-PCR și servicii medicale
  • 15 mașini
  • 367 închiriere de rulote, mașini, servicii taxi și car-sharing
  • 000 litri de carburant
  • 220 de nopți de cazare
  • 8,8 Kg monede și lingouri de aur
  • 183 de ceasuri și bijuterii de lux

 

Produsele comandate cel mai rapid la deschiderea ofertei Black Friday 2020

  • În 39 de secunde 500 bucăți – Apă de toaletă Hugo Boss The Scent, la prețul de 99,99 lei, redus de la 219,99 lei (reducere 54%)
  • În 40 de secunde 500 bucăți – Set 6 piese Tefal Ingenio Elegance, la prețul de 149,99 lei, redus de la 399,99 lei (62% reducere)
  • În 52 de secunde 1.000 de bucăți – Televizor Samsung 43TU7092, 108 cm, la prețul de 999,99 lei, redus de la 1.399,99 lei (reducere 28%)

 

Cele mai multe comenzi raportate la mia de locuitori au venit din București, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Sibiu, Timișoara și Brașov.