Confidenţialitate


BLACK FRIDAY 2020: Crește interesul pentru produse destinate casei, de îngrijire personală, sport sau alimente


BLACK FRIDAY 2020: Crește interesul pentru produse destinate casei, de îngrijire personală, sport sau alimente

Categoriile cu cele mai mari vânzări înregistrate anul trecut de Black Friday au fost IT & C, modă, cărți, filme și muzică, potrivit unei monitorizări prin intermediul platformei de marketing afiliat 2Performant.com.

Compania de tehnologie 2Performant, care operează cea mai mare platformă de marketing afiliat din România și este direct conectată la industria comerțului online, preconizează că Black Friday 2020 va însemna în primul rând un număr semnificativ mai mare de cumpărători online, pe fondul scăderii vizitelor în magazinele offline, dar și categorii noi de produse care vor înregistra vânzări în creștere, ca urmare a schimbărilor din stilul de viață impus de era covid.

După o creștere absolut spectaculoasă înregistrată de comerțul online în perioadă stării de urgență, comparabilă cu un salt în viitor, Black Friday, care reprezintă în mod uzual un vârf al vânzărilor anuale pentru retaileri, este așteptat să aducă în noiembrie 2020 creșteri importante, dar diferite.

„Pandemia ne-a adus și părinții și chiar bunicii în online, astfel că pentru un număr semnificativ de consumatori acesta va fi primul lor Black Friday online.

Este o mare oportunitate pentru branduri să-i atragă în magazinele lor și o provocare să-i educe și să-i loializeze pentru viitor. În al doilea rând, Black Friday 2020 aduce consumatori cu nevoi noi, generate de modul de viață actual marcat de lucrul de acasă, școala online și, în general, creșterea semnificativă a timpului petrecut în interiorul propriei case. Ca urmare, ne așteptăm ca luna noiembrie, care istoric s-a dovedit a fi cea mai bună pentru comerțul electronic, să ducă la conversii în creștere”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Marii retaileri au început deja pregătirile pentru Black Friday 2020, iar acestea includ și campaniile de promovare online menite să atragă cât mai mulți cumpărători, mai ales că pe fondul accelerării digitalizării clienții sunt mult mai deschiși, iar oportunitățile pentru magazine de a-i atrage sunt mult mai mari.

Retailerii se așteaptă ca Black Friday 2020 să aducă creșteri în sectoarele unde au existat deja creșteri în pandemie, în ultimele opt luni românii fiind interesați să cumpere în special produse pentru casă, îngrijire personală, sport sau alimente, în condițiile în care stilul de viață s-a schimbat.

Astfel, conform datelor din platformă, produsele din aceste segmente au înregistrat creșteri spectaculoase în intervalul 11 martie – 31 octombrie: alimente și hypermarket (657%), sport (402% creștere), beauty (171%), îngrijire personală și sănătate (155%), jucării și articole pentru copii (153%), flori și cadouri (83%).

FOTO: Ashkan Forouzani / Unsplash


Ultimele stiri
Grupul parlamentar „Pace – Întâi România” a depus o moțiune de cenzură împotriva Guvernului Bolojan. Ninel Peia l-a…

Grecia: Consecințele furtunii Byron în sud-estul Greciei. Străzi inundate și drumuri blocate în Atena. Școlile au fost închise…

Centrala electrică de la Brazi a fost repornită, însă funcționează la capacitate redusă. Ivan: „Suntem pregătiți pentru a…

România în Direct. Alegerile din București. Cine poate repara orașul? | VIDEO

Secţiile Unite ale Curții Supreme sesizează CCR cu privire la proiectul de lege privind pensiile magistraților

STUDIU: 65% dintre români se așteaptă la cheltuieli mai mari de Crăciun față de anul trecut | AUDIO

Furnizarea apei va fi reluată în județul Prahova în următoarele zile, anunță prefectul județului. DSP a prelevat probe…

Israel a primit aprobarea pentru a participa la ediția din 2026 a concursului Eurovision. Patru televiziuni publice anunță…

Ungaria: Viktor Orban anunță creșterea cu 11% a salariului minim în 2026 | AUDIO

Statele Unite permit tranzacţiile cu benzinăriile Lukoil din afara Rusiei până la sfârşitul lunii aprilie