Confidenţialitate

ANCOM: Clienții pot cere facturi detaliate pentru serviciile de telefonie, internet sau televiziune

Clienţii pot cere facturi detaliate pentru serviciile de telefonie, internet sau televiziune, anunță Autoritatea pentru Administrare și Reglementare în Comunicații.

ANCOM le-a impus furnizorilor să respecte acest lucru pentru cA oricine să poată verifica modul în care au fost tarifate serviciile folosite.

Beneficiari sunt toți clienții, indiferent dacă deţin un abonament sau folosesc o cartelă preplătită.

În prezent, operatorii emit automat doar o factură nedetaliată, în vreme ce informațiile complete sunt emise doar la cererea clienților: fie pe hârtie, de regulă contra cost, fie prin email, în mod gratuit.

Factura detaliată trebuie să conţină, între altele,  perioada de tarifare, tariful lunar perceput pentru abonament şi tariful pentru traficul suplimentar, dar şi alte servicii furnizate, dacă este cazul.

În cazul în care informațiile nu sunt complete, clienții se pot adresa Autorității pentru Administrare și Reglementare în Comunicații.

Dacă unul dintre servicii – telefonie, internet sau televiziune, va fi suspendat pentru neplata facturii, operatorii pot solicita o taxă de reconectare, mai precizează ANCOM.

În situația în care clientul are probleme cu facturarea serviciului, atunci el trebuie să se adreseze furnizorului.